|
|
|
|
|
|
|
|
|
rvsijes
|
Geplaatst op 26-11-2007, 21:19 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Even voorstellen: Gerardina (Gerrie) Kroet geb.27-10-1944 te s-Hertogenbosch. Als u mij wil helpen de stamboom uit te breiden?Graag. Onze tak komt uit Nijmegen .Voor 1760 weet ik het niet.Volgens mij komen uw voorouders ook uit Nijmegen. Ik heb nu ongeveer 250 personen in de stamboom opgenomen. Onze tak sterft uit. Ik heb nog 2 zussen.Mijn vader (nu 91jaar)heeft een broer en een zus. De broer Johannes (Jo)heeft een dochter en een zoon.De zoon heeft een zoon zonder kinderen en een dochter. Wordt na u vervolgd.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
ricocruz
|
Geplaatst op 27-11-2007, 01:01 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Geachte Gerrie, Zoals gezegd ben ik Freddy (Fred) Kroet, geboren te Rotterdam op 25-11-1943, zoon van Peterus Johannes Kroet, geboren te Scheveningen op 8 april 1913, overleden in 1988. Mijn vader had 2 zussen Annie en Henny, beiden overleden. Ik heb een dochter Carola (42), getrouwd met Ronald Wallet en woont in Leimuiden.Ze hebben 2 kinderen, dochter Kyra en zoon Ryan en ik heb een zoon Marco(38). Marco heeft ook 2 kinderen, dochter Jade en zoon Valentijn. Ook heb ik nog 1 broer, Arno, geboren te Rotterdam op 10-08-1948 en op zijn beurt heeft hij ook een dochter Vivian en een zoon Dave. Ik hoop je hiermede wat verder geholpen te hebben en zie gaarne het vervolg. Vriendelijke groet, Fred
|
|
|
|
|
|
|
rvsijes
|
Geplaatst op 27-11-2007, 20:08 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Beste Fred en familie, Bedankt voor de spontane reactie. Gelukkig te zien dat er voor het voortbestaan van de familie nog hoop is. Verschillende vragen houden mij nog bezig. b.v.Zijn uw opa en oma ook in Scheveningen geboren? Heeft u ook familie wonen in Amsterdam ? Komt er ook een Willem Ruth Kroet voor in uw familie? Die naam komt steeds terug bij andere Kroeten uit Rotterdam.Dus.......nog vragen genoeg aan deze kant van het land.Laarbeek heet de gemeente waar wij wonen. Samen met mijn 2 zussen hebben wij 8 zonen. Dus geen dochters. Mijn schoondochter heet ook Karola en is te zien op de site zoethout.nl Ze zingt in een kinderrockband.h.groeten Gerrie v. Sijes Kroet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arnokroet
|
Geplaatst op 15-10-2008, 15:27 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo,
Ik ben Arno Kroet, inderdaad de broer van Fred Kroet. Zoals Fred al heeft beschreven ben ik van 10-08-1948. Ik heb twee kinderen t.w. Dave (32 jaar) en Vivian (29 jaar) Dave is verhuist naar Schagen en inmiddels ook vader geworden van een dochter Dana. Vivian woont samen in Zevenbergen en is docent van beroep. Ook ik ben docent geweest. Later vestigingsdirecteur geworden van een VMBO school (onderbouw). En nu .... nog een paar jaar Facilitair manager van een aantal scholen. Nog een paar jaar betekend nog zo'n twee jaar en dan ga ik stoppen. Ook ik wil gaan verhuizen richting Schagen (omstreken). Heel veel succes met de informatie.
Vriendelijke groeten,
Arno Kroet - Rotterdam 15 oktober 2008
|
|
|
|
|
|
|
rvsijes
|
Geplaatst op 15-10-2008, 19:44 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Dag Arno,
Bedankt voor ,,toch nog'' een reactie. Hartelijk gefeliciteerd met kleindochter Dana. Weer een Kroetje erbij. Ik zou het leuk vinden,om jullie familie aan te sluiten bij onze stamboom. Dat moet mogelijk zijn. Veel mensen binnen onze stamboom, zijn vroeger van Nijmegen naar Rotterdam vertrokken. Als je zo vriendelijk zou willen zijn,te schrijven wie jullie grootouders en mogelijk overgrootouders zijn, moet ik een link kunnen leggen. Of hebben jullie misschien je stamboom al helemaal uitgezocht? Wel leuk,omdat we toch wel een weinig voorkomende naam hebben. Met vr.groet,Gerrie van Sijes Kroet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rvsijes
|
Geplaatst op 16-08-2010, 14:38 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo Betty Kroet,
Leuk je interesse in de familiestamboom. Als je weet wie de ouders waren van Willem Ruth Kroet kan ik vast aansluiting vinden bij onze stamboom. Wat ik indedaad al wist,is dat Willem 8 kinderen heeft gehad en dat Jansje Verlinden of van de Linden zijn 2 de vrouw was. Waarschijnlijk is hij in 1908 geboren op 6-12 en overleden op 14-3-1950. Zijn 1 ste vrouw is Waarschijnlijk Elisabeth Cornelia Aletta Jansen. Mijn familie Kroet komt uit Nijmegen.sinds 1700.Er is ook een familie met dezefde naam afkomstig uit Amsterdam Zij heette voorheen Cohen Kloot.Waarschijnlijk dus geen familie. Zou jij mij kunnen vertellen of mijn gegevens kloppen? Ik ben heel benieuwd wie de ouders waren van Willem, dus ik hoop op antwoordt. H.Groeten van mij, Gerrie van Sijes Kroet
|
|
|
|
|
|
|
rvsijes
|
Geplaatst op 17-08-2010, 10:35 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo Betty,
Even een foutje herstellen. Willem Ruth Kroet was geboren in 1908 te Schiedam ,getrouwd 12-9-1928 met Elisabeth Cornelia Aletta Jansen.Haar geboorte datum was 6-12-1908 overlijdens datum 14-3-1950.
Het 2de huwelijk van Willem Ruth was met Jansje Verlinden of van der Linden Voor de stamboom ben ik nog op zoek naar de namen van uw broers en zussen. Ik heb al Dirk Johannes Kroet met dochter Petra Jansje. Een dochter van een broer van u Cathie Kroet heeft mij eens een foto gestuurd waar
de oma van haar vader en 3 tantes op staan.Cathy kon mij niet vertellen hoe zij heten.Jammer,maar ik was heel blij met die foto. Hopelijk kom ik er nog achter wie de vader was van Willem en kan ik dan deze tak bij de onze aansluiten. Misschien weet jij me nog wat meer te schrijven. Groeten van Gerrie
Dit bericht is gewijzigd op 17-08 20:45.
|
|
|
|
|
|
|
patricia25
|
Geplaatst op 25-06-2011, 13:52 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo iedereen ik ben de kleindochter van willem ruth kroet ,en jansje van der linden Mijn moeder heet anneke kroet geboren 1963. Ik heb nog een oom die heet dirk kroet ,Oom willem,tante betty en een oom piet die heb ik nooit gekend maar die is paar jaar terug gestorven. Ik ben op zoek naar nog meer familie wat ik van me moeder Weet heb ik ook nog tante yvonne ,die heb me als baby gezien en die zou ik graag willen leren kennen. Dus als iemand mij kan helpen graag met vriendelijke groet patricia
|
|
|
|
|
|