|
Marionne
|
Geplaatst op 22-09-2007, 00:07 |
Reageer
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Hoi, Ik zoek al een tijdje familie van mijn vaders kant. Mijn vader heette Drik van Biezen en is geboren op 07-08-1924 in Raamsdonkveer. Ik weet dat mijn vader heel veel neven en nichten heeft maar waar die precies wonen weet ik dus niet. Ik weet ook dat er een nicht van hem is geemigreerd naar Canada maar helaas weet ik haar naam niet. Oh ja mijn opa heette Jan van Biezen en mijn oma Janske Kuijpers.
Mvg Marionne van Biezen
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wimvanbiezen
|
Geplaatst op 20-05-2008, 12:56 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo marionne, Mijn vader Wim is van 1925 en dus even oud als jouw vader. Mijn opaas naam is Leendert en die had een broer Jan (25-07-1907 te Haarlem) welke in Bennebroek woonde. Hun vader heette Willem Jacobus.(06-11-1878) Deze jan had dacht ik maar één dochter Ria en van een neef Jan (mijn achterneef) heb ik geen weet. Ik heb 2 tantes die naar Canada zijn geemigreerd: Janie van Dorsten en Aafke Reijnders. Deze van Biezentak komt van rond Haarlem.
Dit bericht is gewijzigd op 20-05 13:11.
|
|
|
|
|
|
|
hillegonda
|
Geplaatst op 24-02-2009, 11:23 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
We hebben beiden dezelfde tante: Janie van Dorsten-van Biezen die in Grimsby, Ontario Canada woonde en getrouwd was met mijn oom Roelof van Dorsten. Beiden zijn overleden. We hebben hen een aantal malen bezocht, het laatst in huize Maranatha. Met hun kinderen, Roelof, Lenie en Robert hebben we incidenteel contact via mail. Ook mijn ouders, Hillegonda Van Dorsten en Maarten Ouwendijk, zijn meerdere keren op bezoek geweest en hebben daar een aantal Van Biezens ontmoet. Voor meer informatie kun je mailen of bellen (O180 513809) Vriendelijke groet, Hillegonda van der Linden-Ouwendijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
salzgitter
|
Geplaatst op 28-12-2009, 13:02 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hallo ik heet ook van Biezen,en kom uit Geertruidenberg. Ik woon in Duitsland en ik kan zeggen dat ik uit een grote familie kom. Mijn opa Gerrit van Biezen geb. 8-2-1903 was getrouwd met Helena de Ruyter geb.14-6-1906.ze hadden 13 kinderen.mijn vader JAKOBUS-Koos van BIEZEN GEB:24-10-1925 was de oudste en getrouwd met Nel de Ruyter geb.28-2-1928. deze is op dit moment hier in duitsland bij ons op kerst vacantie en kent Jan van Biezen en zijn vrouw.misschien kunnen we je helpen met je stamboom.als je interesse hebt schrijf even een email.groetjes Joke van Biezen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
salzgitter
|
Geplaatst op 29-12-2009, 12:02 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
volgens mijn moeder zijn de opa van marionne en mijn opa broers van elkaar. mijn opa Gerard genaamd Gerrit van Biezen komt uit Raamsdonksveer en had veel broers en zussen.ondermeer Nol,Betje,Louwie,Noud,Jan.deze laatste kent mijn moeder evenals janske kuijpers.zij had een zus namens Betje Kuijpers en die was ook met een van de broers van Jan van Biezen getrouwd .In Geertruidenberg woonde toen ik in 1953 geboren ben de hele Familie van Biezen.Jacobus mijn vader geb.24-10-25 zijn broers en zussen in volgorde van geboorte jaar Janus 26-03-26/ Christ 22-06-28 /Cornelia 7-10-1932/ Maria 7-7.1934/ Arnoud 16-01-1936/ Piet?/ Louwie?/ Kees 20-02-1940/ Gerdina 7-10-1942/ Ben?/ Antonius 15-11-1946 enHelena 9-12-1947.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
salzgitter
|
Geplaatst op 04-03-2010, 00:11 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hallo tom,ik heet niet marionne maar Joke van Biezen (getrouwd Neumeier) mijn vader was schipper sinds ik denken kan waren we aan boord,de schepen waarop mijn ouders voeren waren ondermeer linus,guido,stella maris,confido,madelaine,leon2,tankschip naviter, meiberg uit berg en dal .enz.. was jou vader ook schipper? als je iets hebt wat met mijn vader jacobus van biezen te doen heeft zou ik het graag van jou over willen nemen. als je wilt stuur mij dan even je eigen email adres van wegen mijn adres Ik woon welliswaar in duitsland maar zal jou de verzendkosten terug betalen. Groetjes en alvast bedankt
|
|
|
|
|
|