|
Haarlemguy
|
Geplaatst op 13-03-2007, 08:28 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik ben opzoek naar mijn familie. Helaas ken ik niemand hiervan. Ik weet alleen dat mijn vader Willem van Elswijk geboren in Amsterdam, later opgevoed is door zijn pleegmoeder Mw de Groot uit Haarlem. Hij is getrouwd geweest met Ria Rustman in 1963/64 Hieruit ben ik geboren. Ze zijn kort hierna gaan scheiden en mijn vader is later hertrouwd(ik weet niet met wie) Ze hebben samen 3 kinderen waarvan 1 tweeling. Hij is in 1979 overleden door zelfmoord. Wie helpt mij verder? Ik heb geen familie van mijn vaders kant(ontmoed) Mijn moeder is helaas overleden(08-03-2004)
Dit bericht is gewijzigd op 13-03 08:30.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
aderoo
|
Geplaatst op 11-02-2008, 19:25 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo .....
Even een berichtje dat misschien kan helpen. Op de aite van het Amsterdamse Gemeentearchief kan gezocht worden op een begraafplaats. Daarop is de volgende informatie te vinden.
naam Elswijk, Willem Albert van leeftijd 40 geboren 13-04-1938 begraven 09-01-1979 grafnummer Alg. 75-G-47
Dit is op de Nieuwe Ooster begraafplaats in Amsterdam. Mocht je via het Gemeentearchief of in het stadhuis in de geboorteacte kunnen kijken dan vind je daar zijn ouders. Mischien dat er dan aansluiting is met mijn gegevens over van Elswijk. die op mijn site staan of in mijn database. Ik heb veel over van Elswijk Succes.
Groeten,
A. de Roo
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|