Sandrabenjamins Geplaatst op 29-11-2006, 13:02 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

hallo ik ben sandra benjamins

ik ben voor mijn vriend jan stuifzandt op zoek naar de fam stuifzandt
zijn vader heet chris stuifzandt hij had als hobby paalzitten hij heeft hier mee ook een record mee gebroken hij zelf is geboren in kloosterhaar.
zijn ouders komen uit drenthe dat is jan stuifzandt en antje vos
wie kan me hier bij helpen ik heb op internet van alles geprobeert maar kan niks vinden misschien heb jij een tip voor mij

al vast bedankt hier voor
  groetjes
   sandra benjamins

meld dit bericht aan een moderator

H.elsinga Geplaatst op 02-12-2006, 00:41 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Dag Sandra Benjamins,

Als je zoekt naar Stuifzand zonder t aan het eind, zul je meer succes boeken.  Op Genlias staan er een heleboel. Er staan er ook met de naam Stoefzand en ook nog van Stoefzand. Ze komen allemaal uit Drenthe en de bakermat is het gehucht Stuifzand bij Ruinen.

Veel succes,
mvrgr. Henk Elsinga

kiens Geplaatst op 01-03-2007, 15:43 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo,
Mijn naam is Janny Kiens-Stuifzand en mijn vader heette ook Chris Stuifzand
maar dan zonder t. Ook ik weet niet veel van de fam. Stuifzand, alleen dat mijn fam. uit Rotterdam komt waar ikzelf en ook mijn vader zijn geboren.
Moeder van mijn vader: Maria Muller  (of Mulder)
Verder is mij bijna niets van de fam. bekend, maar zou er wel iets meer over willen weten.
Groeten,
Janny Kiens.

Sandrabenjamins Geplaatst op 01-03-2007, 18:00 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

hallo janny

je zou op drenlias kunnen kijken daar staan wel veel namen met de achternaam
stuifzand
ik kan er zelf niks van vinden misshien zit er voor jou wel wat bij.
mijn vriend z'n vader chris is in kloosterhaar geboren maar in rotterdam overleden
hij heeft daar ook jaren gewoond geb 14 febr 1934 ovl 1988 hij maakte boten schoon in de haven van rotterdam, hij heeft zijn gezin achter gelaten in kloosterhaar omstreeks 1975
het is een moeilijke familie om wat van te vinden

groetjes sandra benjamins
en jan stuifzandt

jan123 Geplaatst op 26-10-2007, 21:39 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik ben jan.stuifzand ben op zoek naar familieleden, mijn vader heten Reinnier Warrentje stuifzand  had een broer Chris stuifzand, en Warrentje Reinier,
stuifzand. Chris stuifzand had 3 kinderen Jannie, Marja  en Jan.  de moeder van Chris stuifzand heten Marie achternaam weet ik niet en zijn vader heten Franciscus stuifzand.
Jannie stuifzand is waarschijnlijk mijn nicht is op jonge leeftijd naar Brabant vertrokken en heb haar nadien nooit meer gezien. zij woonde in Rotterdam in de passerelstraat.
de moeder van Jannie heten Nel.