|
Sandrabenjamins
|
Geplaatst op 29-11-2006, 13:02 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hallo ik ben sandra benjamins
ik ben voor mijn vriend jan stuifzandt op zoek naar de fam stuifzandt zijn vader heet chris stuifzandt hij had als hobby paalzitten hij heeft hier mee ook een record mee gebroken hij zelf is geboren in kloosterhaar. zijn ouders komen uit drenthe dat is jan stuifzandt en antje vos wie kan me hier bij helpen ik heb op internet van alles geprobeert maar kan niks vinden misschien heb jij een tip voor mij
al vast bedankt hier voor groetjes sandra benjamins
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
kiens
|
Geplaatst op 01-03-2007, 15:43 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo, Mijn naam is Janny Kiens-Stuifzand en mijn vader heette ook Chris Stuifzand maar dan zonder t. Ook ik weet niet veel van de fam. Stuifzand, alleen dat mijn fam. uit Rotterdam komt waar ikzelf en ook mijn vader zijn geboren. Moeder van mijn vader: Maria Muller (of Mulder) Verder is mij bijna niets van de fam. bekend, maar zou er wel iets meer over willen weten. Groeten, Janny Kiens.
|
|
|
|
|
|
|
Sandrabenjamins
|
Geplaatst op 01-03-2007, 18:00 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hallo janny
je zou op drenlias kunnen kijken daar staan wel veel namen met de achternaam stuifzand ik kan er zelf niks van vinden misshien zit er voor jou wel wat bij. mijn vriend z'n vader chris is in kloosterhaar geboren maar in rotterdam overleden hij heeft daar ook jaren gewoond geb 14 febr 1934 ovl 1988 hij maakte boten schoon in de haven van rotterdam, hij heeft zijn gezin achter gelaten in kloosterhaar omstreeks 1975 het is een moeilijke familie om wat van te vinden
groetjes sandra benjamins en jan stuifzandt
|
|
|
|
|
|
|
jan123
|
Geplaatst op 26-10-2007, 21:39 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik ben jan.stuifzand ben op zoek naar familieleden, mijn vader heten Reinnier Warrentje stuifzand had een broer Chris stuifzand, en Warrentje Reinier, stuifzand. Chris stuifzand had 3 kinderen Jannie, Marja en Jan. de moeder van Chris stuifzand heten Marie achternaam weet ik niet en zijn vader heten Franciscus stuifzand. Jannie stuifzand is waarschijnlijk mijn nicht is op jonge leeftijd naar Brabant vertrokken en heb haar nadien nooit meer gezien. zij woonde in Rotterdam in de passerelstraat. de moeder van Jannie heten Nel.
|
|
|
|
|
|