|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mstoelwinder
|
Geplaatst op 27-09-2009, 13:58 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo Anita
Ik ben Martje Stoelwinder en ik las jouw berichtje. Ik zelf ben ook nieuwsgierig naar mijn familie van mijn moeders kant. Ik ben de oudste van Pietsje en heb nog 3 broers en 3 zussen, te weten Wieger, Hendrik, Roelof, Hiltje, Aaltje en Anja. Ik heb je vader wel gekend en ik heb vroeger op juliie gepast toen jullie nog in Heerenveen woonden op de Kennedylaan. Hoe gaat het met iedereen? Helaas hebben wij eigenlijk nooit geen contakt met de familie gehad en zou ze graag leren kennen. Misschien is dit een gelegenheid om weer contakt te krijgen. Hoop wat van je te horen
Groeten Martje
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jo_knak
|
Geplaatst op 26-03-2010, 10:59 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo ik ben ook een nijholt maar dan uit Venlo Limburg. Mijn Vader's naam is Hay nijholt zijn broers heten Boy, mart, jo,simon en nog een zus Mie. Simon was al heel jong gestorven ik kende hem niet eens tot mijn vader het tegen me zei toen ik vroeg naar zijn broers en zus. Ik probeer eens uit te zoeken wat mijn geschiedenis is ik weet niet veel over mijn grootouders ik begin bij het begin maar weet niet veel weet nog niet eens waar ik moet beginnen kan iemand tips geven. Groetjes Jolanda Nijholt.
Dit bericht is gewijzigd op 26-03 11:15.
|
|
|
|
|
|
|
noorse-boskater
|
Geplaatst op 16-07-2011, 14:07 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo,
Ik ben op zoek naar de ouders van mijn oma. Haar naam is Wietske Nijholt. Ze is geboren op 01 februari 1911 en overleden op 04 september 1966. Haar vader heette Jan Nijholt en haar moeder heette Jacobje ...... Mijn oma was getrouwd met Jacob Siedsma geboren 20 december 1907 en gestorven op 30 maart 1986. Mijn oma en opa heeft jaren in de gemeente littenseradeel gewoond, woonplaats Itens. Beide liggen hier ook begraven. Wie kan mij verder helpen met informatie voor het maken van mijn stamboom. Jacob
Dit bericht is gewijzigd op 25-08 12:36.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
noorse-boskater
|
Geplaatst op 31-03-2012, 11:41 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo Albert,
In mijn stamboom komt een Geert Nijholt voor met als vader Jan Nijholt (geb. 01-03-1875 te Noordwolde). Hij was weer getrouwd met Jacobje vrind (geb. 14-11-1877 te Oldeholtpade). Kan het kloppen dat U een tante had met de naam Wietske Nijholt (geb. 01-02-1911 te Boyl). Ik heb nog een aantal namen, te weten: Aafje Nijholt, Anna Nijholt, Wessel Nijholt, Laurens Nijholt en Sjoukje Nijholt. Voor de rest komen er nog 3x Nijholt in voor, deze zijn echter bij de geboorte al overleden. Graag hoor ik meer van U.
groet Jacob
|
|
|
|
|
|