|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeanek
|
Geplaatst op 19-10-2007, 23:57 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Dag, Onlangs kwam ik op de site met daarop de parenteel van van Eenennaam samengesteld door dhr Suverein. Is het boek over de 'van Eenennaam' iets anders? Is dit boek verkrijgbaar???
Tot mijn schrik ondekte ik dat mijn oma Katharina van Eenennaam (geboren 28-12-1884 te Elkerzee; overleden ± 1925 te Brussel) niet in de stamboom was opgenomen. Zij moet de tweede dochter zijn van Laurens van Eenennaam en Maatje Goedegebure. Waarschijnlijk is ze door dhr Suverein over het hoofd gezien omdat in de geboorteakte een verschrijving staat tav haar achternaam er staat Eennennaam i.p.v. Eenennaam.
Katharina van Eenennaam is ± 1914 getrouwd met Johannes Ek (geboren 1872 te Dordrecht; overleden 1939 te Brussel) Deze huwelijksakte zoek ik nog.
Graag haar ik dus over het boek over de familie van Eenennaam. Groet, Jean Ek
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
remco
|
Geplaatst op 01-09-2011, 14:16 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Mijn opa heette van Eenenaam, Joop werd hij genoemd, heeft in een jappenkamp gezeten, in een eerder huwelijk twee zoons en dochter, gekregen. Mijn moeder Else, (Albertine) en haar zus mijn tante Leny, (Aplonia) zijn twee dochters die hij kreeg in een tweede huwelijk met mijn Oma, Leny van Eenenaam- Dorrestein.
Ik weet dat mijn opa een Louie had in de familie, in de scheepvaart, maar weet niet welke band. Mijn opa had zijn eigen zaak in de bouwconstructie
Ik kon dit niet terug vinden in het hier genoemde naslagwerk op internet.
Remco Visser Zoon van Jan Visser, ElsVisser-van Eenenaam
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|