|
|
|
|
|
|
|
lotus
|
Geplaatst op 21-08-2006, 19:23 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
leuk dat je een bericht heb gestuurt naar me maar de namen die je struurde komen me niet voor maar graag wil ik in kontackt blyven met je om misschien verder uit te zoeken of we misschien wel familie van elkaar zyn dus geef ik je een paar namen van me ouders en groot ouders graag hoor ik van je dan alvast bedankt als ik iets meer weet dan vertel ik het jou ook wel oke doei hellena
moedersnaam:marischka vadersnaam:fransiskus oma'snaam:kitty brands opa'snaam:rudy racz
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
Mikevandeursen
|
Geplaatst op 10-09-2006, 15:16 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo allemaal,
Ik zal mijn eigen even voor stellen,mijn naam is Mike van Deursen. Mischien kan ik je helpen met wat namen uit mijn familie. Hier komen de namen: mijn vader Nicolaas Gerardus van Deursen,mijn oom Jillis van Deursen, mijn andere oom Rob van Deursen, weer een andere oom Henny van Deursen,mijn tante Bianca van Deursen, mijn andere tante Marja van Deursen, mijn opa Nicolaas Gerardus van Deursen, mijn oma Ria Burger. Hier zijn wat namen uit mijn familie mischien dat je er wat mee kan. Ik zou het erg leuk vinden om te horen als je er wat mee kan.
Met vriendelijke groet, Mike Daniel van Deursen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
brommer
|
Geplaatst op 27-12-2007, 23:26 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hallo mijn meisjesnaam is ook van deursen.woon zelf in venlo waar ik ook ben geboren.mijn vader was nicolaas van deursen en mijn opa was harrie van deursen en hij moet uit linne komen.mijn oma was ene (van0 schelberg(en).ik weet wel dat er een of twee zussen van mijn vader als ook een broer naar eindhoven zijn gaan wonen.tante marie was met ene jan van mierlo getrouwd en heeft in woensel gewoond.ome thei is ook in eindhoven gaan wonen door zijn huwelijk.tante kit en omme gerrit zijn net als mijn ouders in venlo gebleven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
adri
|
Geplaatst op 21-07-2008, 00:58 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo Annelies,
Ben inderdaad de op een na jongste dochter van tante Mien en ome Jan . Ze hadden zoals je dan ook wel weet 10 kinderen ,maar misschien zul je inderdaad niet alle namen meer weten ,want de namen die je schrijft zijn van de oudsten . Wat leuk dat je elkaar zo tegenkomt al surfend op het net ,want tante traut herinner ik me nog goed,maar ome klaas niet zo ,ik was te jong Maar ik had me kunnen bedenken dat jij het was ,want de naam brommers zei me al iets. Zo zie je maar ,je vind elkaar op de een of andere manier weer terug.
gr. Adri
|
|
|
|
|
|
|
marjom
|
Geplaatst op 07-08-2008, 00:02 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo Annelies.
OOk ik ben familie van jouw! Ben Marjo de dochter van tante Kit. Ik vond toevallig dit forum. en dacht daar moet ik op reageren. Op moment ben ik bezig met de stamboom van mijn moeder, zoals je in mijn prive bericht wel zult lezen. Als je wat meer over de familie Schelberg wilt weten, dan kan ik je de gegevens die ik heb verzamelt wel sturen. Ook over de familie van Deursen heb ik het een en ander bij elkaar. Groetjes.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petervanmierlo
|
Geplaatst op 02-11-2008, 08:01 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo Margo en Annelies,
Ik zou graag de groetjes doen maar buiten mijn broer hebben wij verders geen contact meer met mijn Vader of zijn broers zussen. ( IK heb de Familie van Mierlo altijd een familie gevonden van individuen er is /was totaal geen saamhorigheid ) En spijtig genoeg horen we zo nu en dan dat er mensen ons zijn ontvallen. Na het overlijden van mijn moeder is de Famile uit elkaar gevallen.
Maar zo loopt het leven.
Wat betreft de stamboom van Jan van MIerlo deze is compleet terug te vinden maar behandelt alleen maar de Van mierlo zijde .
Wel leuk die namen ken de meeste van jullie niet maar jullie ouders daar zijn de namen wel een herkenning omdat er thuis wel eens over werd gesproken. Ik heb alle oude foto's en er zijn veel foto's van mensen die mij niks zeggen. de complete stamboom is bekend home.tiscali.nl/vanmierlo/ en dan moet je de stam 1650 hebben.
De enigste die ik ken en ikme voor de geest kan halen is " Elvis " het petekind van mijn vader omdat zij wel eens bij ons heeft gelogeerd en het leeftijdsverschil er wel is maar dat bedraagt nog geen 10 jaar.
Mij vader had het over een opa die uit Amsterdam kwam heb daarvan niks gevonden in de stamboom VM kunnen jullie dit bevestigen en zeggen wat de naam was kan ik weer verder snufellen.
Doe de groetjes aan een ieder en ik hoop je met deze stamboom verder geholpen te hebben hoe eenzijdig deze ook is .
Peter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ansmeijlink
|
Geplaatst op 27-03-2009, 07:37 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Morgen
Ik zie de naam Valize en Deursen, en ik ben op een haar na klaar met de familiestamboom van Valize, dit is wat ik heb, alleen de kinderen met Van Deursen moet ik nog invoeren:
I.1 Johannes Michiel VALIZE, geboren op 01 04 1892 te Venlo, overleden op 29 03 1976 te Venlo op 83 jarige leeftijd, zoon van Andries VALIZE en Geertrui KOENEN. Gehuwd op 23 jarige leeftijd op 20 09 1915 met Maria Antoinetta Adriana SPRANGERS, 21 jaar oud, geboren op 04 07 1894 te Den Bosch, overleden op 15 11 1881 te Venlo. Uit dit huwelijk: 1. Johannes Jacobus VALIZE, geboren op 12 09 1917 te Venlo, overleden op 08 06 1982 te Venlo op 64 jarige leeftijd. Gehuwd op 22 jarige leeftijd op 16 10 1939 met Wilhelmina Hendrika van DEURSEN, 22 jaar oud, geboren op 25 09 1917 te Venlo, overleden op 19 06 1986 te Venlo op 68 jarige leeftijd. Dit gezin heeft zeker 11 kinderen gekregen. 2. Johanna Alberta Adriana VALIZE, geboren in 1917. 3. Andries Gerardus VALIZE, geboren in 1920. 4. Catharina Francisca VALIZE, geboren in 1921. 5. Albertus Theodorus VALIZE, geboren op 28 07 1922, overleden op 11 06 1923, 318 dagen oud.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|