Hendrika Geplaatst op 03-04-2006, 10:33 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo allemaal,
ik ben op zoek naar familieleden van Irmgard Helene van Meerten, geb. 04.04.1924 in Elberfeld (D) en overl. in Rotterdam 24.05.2004. Ze was in 1. Huwelijk getrouwd met Hielke Wijndelt Wichers (overl. in 1957) uit dit huwelijk zijn twee dochters geboren. Daarna is moeder hertrouwd met Hendrikus Zoethout (overl. in Rotterdam in Juli 2003). Uit dit huwelijk stammen 1 zoon en 1 dochter.
Ze heeft familie in Wuppertal-Vohwinkel gehad (Tante Helene en onkel Karl), ook hier weet ik helaas geen achternaam.
Natuurlijk heb ik ook grote interesse aan familieleden van Hielke Wijndelt Wichers (overl. in Rotterdam in Juni 1957)
Hier weet ik nog niet waar hij geboren is en waar hij met ouders, broers en /of zussen voor zijn huwelkijk (geen datum bekent) met mijn moeder gewoont heeft. Ik heb een persoonskaart opgevraagt in Den Haag. Mijn moeder heeft helaas bijna niets verteld over haar eerste man (mijn vader). Ik graag willen weten, waar komt Hielke Wijndelt Wichers vandaan en wie waren mijn grootouders. Had hij broers en/of zussen?  Wie kan er helpen of nuttige Tips geven, vooral over nabestaanden van beiden.  In Rotterdam heb ik een overlijdensakte van mijn vader aangevraagt en in den Haag zijn persoonskaart. Ik bedank me in het vooruit alvast voor de moeite.
Met vriendelijke groeten uit Duitsland
Henny Schäfer-Einfinger

meld dit bericht aan een moderator

breejen Geplaatst op 09-05-2007, 16:59 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Goeden middag Henny,

U zult mij wel niet kennen, maar ik ben indirect familie van Irmgard Helene van Meerten.
Ik heb tevergeefs al verscheidene jaren gezocht naar haar, ook zou ik graag een van de kinderen willen spreken.
Irmgard haar moeder is ook in Rotterdam overleden ( psychiatrische inrichting ).

Kunt u mij daar misschien mee helpen?

Met Zeer Vriendelijke Groeten ui Hardinxveld-Giessendam,
Arie den Breejen

meld dit bericht aan een moderator