Admin Geplaatst op 06-03-2006, 19:42
administrator
Verstuur privé bericht

Vraag: Mijn bericht is geplaatst maar ik wil het onderwerp veranderen. Hoe doe ik dat?

Antwoord: Als een bericht eenmaal is geplaatst kan alleen een moderator nog het onderwerp wijzigen. Je kunt in en privébericht aan een moderator vragen dit te doen. Ook kan het voorkomen dat een moderator een onderwerp zelf aanpast. Dit kan soms zijn om het duidelijker te maken waar het onderwerp over gaat en daardor het zoeken van anderen naar dit onderwerp makkelijker te maken. Als een moderator een onderwerp aanpast dan kan hier een melding aan de maker van het onderwerp worden gestuurd met reden van wijziging. Dit hoeft niet altijd het geval te zijn.

Vraag: Kan ik mijn bericht wijzigen nadat het is geplaatst?

Antwoord: Een bericht kan altijd door de maker van het bericht worden gewijzigd. Ga naar het bericht en kies Wijzig.

Vraag: Mijn bericht is gewijzigd door en moderator. Waarom is dat?

Antwoord: Moderators hebben de mogelijkheid berichten van iedereen te wijzigen wanneer dat nodig is. Reden hiervoor kan zijn: Verbetering van de leesbaarheid, bijvoorbeeld wanneer iemand teveel smileys heeft gebruikt in en bericht. Een andere reden kan zijn dat een deel van het bericht in strijd was met de forumregels (bv taalgebruik). Een moderator zal nooit zomaar een bericht veranderen. Als een moderator een bericht heeft gewijzigd kan dit niet meer door de eigenaar worden bericht worden aangepast.

Vraag: Ik kan mijn bericht niet meer vinden. Hoe kan dit?

Antwoord: Dit kan de volgende redenen hebben: 1. Het bericht is verplaatst door een moderator. Om te zien of dit zo is: Klik op uw eigen naam. Er volgt dan een lijst met berichten. Hier zou het dan tussen moeten staan. 2. De titel van het onderwerp is gewijzigd door een moderator. Dit is na te gaan door Zoeken te gebruiken op het forum. 3. Het bericht is verwijderd door een moderator. Een moderator kan een bericht verwijderen met- of zonder opgaaf van reden. Dit gebeurd normaal alleen als een bericht in strijd is met de forumregels.

meld dit bericht aan een moderator