|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dmuitjens
|
Geplaatst op 26-09-2008, 15:11 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Mijn oma heette anna en haar zus tante trui. Heette jouw oma dina? Want ik weet mij te herinneren dat wij een tante dina en ome bernhard in Rotterdam hadden. Wij hebben nog veel contact met hun dochter Carla. Is dat dan jouw tante?
Ik ben jongste kleindochter van Anna.
Wat leuk je hebt me nieuwsgierig gemaakt.
Groetjes van diana muitjens
Foutje die tante dina en ome bernhard is van mijn vaders kant, wel heb ik van mijn oudere zus gehoord dat mijn oma ( anna dus) een zus tante trui en een broer bernhard heeft gehad. Mijn oma zijn sterfte jaar is november 1961 zij was 73 of 75 jaar toen ze stierf. Ze is dus in 1886 of 1888 geboren.
Ik hoop dat je er iets mee kunt ik probeer nog informatie te krijgen via mijn oudere nichten, want ik ben de jongste dochter van het jongste kind van oma anna teuben. Mijn oudste nicht is ca 68 jaar zij weet waarschijnlijk meer. Tot gauw groetjes diana
Dit bericht is gewijzigd op 01-10 17:42.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
Langeland
|
Geplaatst op 09-03-2011, 12:23 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hierbij een vraag over familie Teuben. Mijn oom Albertus Bernardus Leonardus Teuben trouwde met mijn tante Geertje Langeland uit Uithuizen (Groningen). Mijn onderzoek houdt op bij Albert Jans (Teuben) en diens vrouw Trijntje Caspers ( Drenth). Ze trouwden te Hoogezand 17 Mei 1749. Ze hadden zeker 4 kinderen t.w. A-Casper Alberts 8 September 1769; B-Anna C-Margaritha 25 Mei 1762 D.Jan Alberts Teuben, geboren 16 Mei 1765. Hij huwde later Geertje Berents. (Steffens)
Vraag is nu: Was Albert Jans een zoon van Jan Alberts en Grietje (Margaritha) Berents. Dezen trouwden te Veendam 10 October 1717. Genoemde Albert Jans zou dan geboren zijn 2 October 1718.. Trijntje Caspers werd geboren 3 April 1718.Haar ouders kwamen uit Duitsland. Afz. Henk Langeland hlcdevries@ziggo.nl
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|