|
laura89
|
Geplaatst op 22-02-2006, 14:30 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo!
Ik doe onderzoek naar mijn familie, Broekema.
Mijn moeder heet Betsy Broekema haar vader derrik-jan en zijn broer(tje) heet Lammert ( Broekema )
Uiteraard is er meer familie, de namen weet ik alleen zo niet uit mijn hoofd ! Ik ben namelijk de dochter van Betsy Broekema.
Ik hoop op deze manier informatie te krijgen over voorouders enzo, aarzel dus niet en mail, als je meer weet!
Mvg Laura
Dit bericht is gewijzigd op 22-02 14:32.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Brammetje
|
Geplaatst op 25-02-2006, 15:14 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Beste Laura, Op de site stamboom.nu zag ik een berichtje van jou met daarin de vraag naar de Familie Broekema. Welnu, ik ben Sietse Broekema, Geb. 06 maart 1948 te Groningen Mijn vader was Hilko Broekema, Geb. 15 juni 1924 te Groningen Mijn grootvader was Sietse Broekema, Geb. 1888??? te Groningen. Mijn overgrootvader was Cornelis Broekema, Geb. ???? te Groningen Ik hoop dat je hier wat aan hebt, alle kleine beetjes helpen nietwaar.
Groetjes, Sietse Broekema
|
|
|
|
|
|
|
laura14
|
Geplaatst op 27-03-2006, 20:16 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
beste laura ik zag je bericht staan dus laat ik maar even reageren
ik heet zelf ook laura broekema geboren op 22 juli 1991 ik heb een broer die reinier heet hij is geboren op 28 juli 1987 en een zus die marit heet zij is geboren op 6 december 1988 mijn vader heet Jan broekema en is geboren op 17 juli ..... ook heb ik nog een opa die dirk heeft en een oma die minke heet mijn neef heet derkjan de geboorte datum weet ik op dit moment niet precies ik hoop dat u hier wat aan heeft morgen komen de geboorte datum s wel

|
|
|
|
|
|
|
|
|
horrelbroekema
|
Geplaatst op 24-02-2011, 20:54 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo, ik wil even reageren op het bericht van mijn broer, Sietse Theodorus Cornelis Broekema, onze vader, Hilko Broekema is geboren op 25 juni 1924, i.p.v. 15 juni 1924. Zijn ouders, Sietse Broekema, geboren in 1902 en overleden in 1964, was getrouwd met Jantje Groeneveld, waaruit onze vader geboren is, later getrouwd met Rika Müller die op 25 juni 2010 op[ 100 jarige leeftijd is overleden te Groningen . groetjes Wilma Horrel-Broekema
Dit bericht is gewijzigd op 11-10 23:00.
|
|
|
|
|
|