|
|
|
|
|
|
|
Peerhart
|
Geplaatst op 01-02-2006, 18:26 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
[Tja, ik, mijn vader en mijn oom zijn al enkele jaren bezig. Dus, als je meer informatie wilt over hoe onze stamboom is, dan moet je het maar ff laten weten 
Ik ben zeer geintresseerd, of ter wel benieuwd, naar de stamboom van de Familie Eerhart. Bij onze tak is er eigenlijk niemand mee bezig, Ik zal me in ieder geval voorstellen, Ik ben Paul Eerhart (Leeuwarden, 30 november 1970) zoon van Peter Karel Eerhart (Wilemstad, Curacao, 11 januari 1949) en kleinzoon van Johannes Wilhelmus Eerhart (Amsterdam, 11 augustus 1915)
Dus als je info hebt Graag!!
Paul Eerhart Kromboomsveld 41 2041 GK Zandvoort 06-50602514 paul_tatjana@casema.nl
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaapeerhart
|
Geplaatst op 27-12-2008, 19:25 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Joop,
Ik woon ook in Den Haag en ik heet Jaap Eerhart(Johannes Jacobus Wilhelmus Eerhart). Mijn vader heette Rinus Eerhart(Marinus Johannes Jacobus Eerhart),getrouwd met Boukje van Rossum(Boukje Catharina Wilhelmina van Rossum) Ik heb ook nog 1 broer en 3 zussen (Jan,Boukje,Gerda,Anneke)
Ook had ik nog een opa met dezelfde naam als mij; Jaap Eerhart(Johannes Jacobus Wilhelmus Eerhart), ik weet niet waar hij is geboren, misschien wel in Amsterdam of Den Haag.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben!
Groetjes, Jaap Eerhart
Dit bericht is gewijzigd op 27-12 19:26.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|