|
naty
|
Geplaatst op 11-11-2005, 22:38 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hallo mijn naam is ellis de ruiter ik ben op zoek naar familie van mijn opa albertus gerardus de ruiter,hij is geboren op 14 aug 1920 en hij had 2 zussen en 1 broer *maria albertina geb.24-11-1921 getrouwd met Abraham Lambaart op 9-11-1938 *Grietje geb.16 feb 1919 getrouwd met Antonius Brandt op 8-4-1936 *Cornelis geb. 5 mei 1931 overleden 6 jan 2002 getrouwd met j.a. van tol
ik heb mijn opa die getrouwd was met adriana de boer nooit gekend en mijn vader ook niet we hebben geen foto's van hem en ik vind dat heel erg!ik wil ontzettend graag weten waar ik vandaan kom en hoe hij eruitzag. Mijn opa kwam uit crooswijk rotterdam waar hij woonde met mijn oma en nadat mijn oma overleed tot hij zelf stierf in 1979. Ik hoop dat iemand dit leest die een van deze personen kent of er toevallig zelf een is. Met vriendelijke groet ellis de ruiter
Dit bericht is gewijzigd op 17-01 01:26.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
maderuiter
|
Geplaatst op 09-03-2010, 19:45 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hallo,is jouw opa een geboren rotterdammer,of komt hij uit scheveningen.tijdens de oorlog zijn veel scheveningers geevacueerd,naar elders in het land,of verdwenen. veel mensen in de families in scheveningen hadden joods bloed.ook ik mis tot nu toe een aantal mensen in mijn stamboom.maar via links kom je toch uit bij de oorspronkelijke de ruiter/de ruijter stamvader uit,omstreeks 1540 inen omnabij scheveningen
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|