|
iris04
|
Geplaatst op 13-10-2005, 23:57 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hoi allemaal ik ben diana van der ham-mieloo en ben 29jaar getrouwd met richard van der ham ik heb een zusje patricia van beveren -mieloo en getrouwd met ronald van beveren en ik heb ook een broertje raymond mieloo.mijn beide ouders zijn overleden en nou ben ik dringend opzoek naar meer familie mieloo wie kan mij aub helpen ik ben samen met een goeie vriendin de stamboom aan het uitzoeken van mijn familie.. als er meer info nodig is hoor ik het heel graag maar als iemand anders misschien info heeft zou ik het geweldig vinden bedankt voor het helpen ...groetjes diana
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
christ
|
Geplaatst op 20-12-2010, 13:38 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Beste nol het zal je wel even tegen vallen dat ik antwoordt geeft dan je broer bert Ik zag je bericht in stamboom .nu staan en ik moest wel even denken om een antwoordt terug tegeven ik ben je broer Chris . Het is wel lang geleden of niet dan Hoe gaat het eigenlijk met jullie ben wel benieuwd Met mij gaat het wel heel goed hoor heb een leuk gezin en we werken alle bij Ik gaat hierbij stoppen ik wacht nu van jou een mailtje terug AFZ Chris.Mieloo
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|