|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lisa
|
Geplaatst op 20-12-2008, 13:37 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hallo
ik ben margreet,mijn moeder is een van de radix om op het fam.wapen te komen,moet je op google gaan zitten. danharmannus radix,zijnkwartierstaat. doorrollennaar onderen,dan krijg je overde fam.naam, klik danfrankrijk aan,rollen tot jenew;familys coat of arm radix; die aan klikken dan zieje het wapen.als je dan nog radix de chevillon indrukt dan krijg je de bekers en de rest te zienmet wapens erop. mocht je zin aan zon beker of iets wil hebben; blokker maakt ze voor je. succes er mee. mocht je meer willen weten dan schrijf rustig. groetjes margreet
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lisa
|
Geplaatst op 17-07-2010, 21:46 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
p.radix
heb je al een fam.wapen? ik heb er twee. ik ben nl.achtergekomen dat de naam radix uitgebreid moet worden met [de chevillon] dus ;radix de chevillon dan kom je bij claude mathieu radix-de chevillon was ooit grootmeester mocht je niet in bezit zijn,dan probeer ik onze frans te vragen of hij dat voor me wil regelen of nog makkelijker voor mij;opsturen ik ben niet zo handig nog met pc moet veel aan jongens vragen hoor ik dat van je? ik zit trouwens ook op hyves hoor kijk maar naar margreet de jong vind je vast groetjes margreet ;en verwijder dit wel even
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lisa
|
Geplaatst op 18-07-2010, 18:20 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hallo hefra
ik heb eens via luxenburg frankrijk een pagina gezien ,die over fam.radix ging je kon op die pagina bekers en het fam.wapen bestellen later heb ik geprobeert met nog enkele mensen om die pagina weer terug te vinden. wat toen helaas eraf is gehaald zo goed en kwaad wat ik kan vertellen is;dat de fam.in woerden heeft gezeten,ten minste enkelen,en van daar uit richting noorden zijn gegaan oa.groningen.smilde zevenhuizen,ik weet niet wie jij zoekt,maar ook van fam .lok ;mijn overovergrootmoeder was een lok,daar ben ik ook wat van gewaar worden. dus ik weet niet wie je zelf al hebt,hoor ik graag van je groet lisa
|
|
|
|
|
|
|
|