|
Ben
|
Geplaatst op 01-05-2005, 08:07 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ben bezig met een onderzoek naar de familie Nieling.
Komen rond 1800 uit de omgevig Wesel in Pruisen ( Duitsland ) naar Gelderland ( Wehl - Didam - later Stokkum)
Rond 1800 vertrok een Nieling vanuit Stokkum Gld via Duitsland naar Limburg ( Sittard en omgeving ) HIj was de oervader van de LImburgse tak van Nieling
Huidige tijd wonen de Nielings veel in Oost Gelderland en Limburg maar er is wel sprake van een veel grotere spreiding dan vroeger.
Ik ben op zoek naar het verleden en het heden. Alles wat met Nieling te maken heeft interesseert me. Vragen mag uiteraard ook.
Dit bericht is gewijzigd op 26-06 20:46.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
emial
|
Geplaatst op 08-01-2006, 16:57 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hallo ben . Ik wou even reageren op je stamboomonderzoek er woont inderdaad een Nieling in Wehl dat is Wiek nieling geboren in Stokkum zoon van marie en bernard nieling wiek is getrouwd met marianne giesen en heeft drie zoon's Emial (ik) geboren 15-10-1977 in Doetinchem Christian geboren 21-6-1982 in Wehl en Sander geboren 9-11-1987 in Wehl Ik Emial woont nu in Zutphen
Vriendelijke Groet, Emial Nieling
Hoor nog wel van je
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dmuitjens
|
Geplaatst op 14-05-2008, 14:28 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik ben diana nieling ik weet dat mijn opa heinrich nieling in oberhausen geboren is met mij oma getrouwd is en volgens mij 3 zonen en 1 dochter hebben gekregen, een zoon daarvan is mijn vader in de volksmond albert nieling hij heeft met mijn moeder 14 kinderen gekregen waarvan ik de jongste ben. Als je meer wilt weten mail me dan want ik weet dat de dochter van mijn oudste broer ook een al een tijdje met de stamboom bezig is. Waar de ouders van mijn opa vandaan waren zou ik mijn vader nog kunnen vragen hij is 86 jaar maar nu nog goed van geest.
Diana Muitjens-Nieling uit Nuth
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maryed
|
Geplaatst op 21-10-2008, 19:29 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo,
Ik ben Maria Theresia Nieling (Mary) Geboren uit Alieda Francisca Nieling. Zij is gestorven op 5 september 1961. Mijn oma is 2 maal getrouwd geweest. Mijn moeder is uit het eerste huwelijk en was het oudste kind. Mijn oma's 2e man heette met de achternaam Burgermeester, uit sit huwelijk kwamen nog eens 2 kinderen (2 jongens). IK zelf ben voor adoptie weggeven. Ik zou graag iets meer willen weten over mijn biologische familie.
Mary van Baal Nieling
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ben
|
Geplaatst op 21-04-2009, 08:10 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo
Ik ben langere tijd niet in staat geweest om te reageren op je bericht. De naam Burgemeester heb ik in mijn bestanden staan. Ik zou het fijn vinden als je me direct mail stuur op paros@chello.nl Dat gaat sneller en kan ik beter verwerken. Als je me verder zou kunnen en willen helpen met jouw tak van de familie dan zou ik ook dat fijn vinden. Ik wacht je reactie af en sorry dat het zo lang duurde voordat ik reageerde
Groet Ben Koster
|
|
|
|
|
|
|
reus000
|
Geplaatst op 08-04-2010, 20:43 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Heb in mijn stamboom 6 x de naam Nieling. Van enkele heb ik geen informatie of beperkte informatie. Wil wel graag aanvullende informatie hebben om de stamboomgegevens indeze compleet te maken
** Gerhardus Nieling geboren rond 1796 getrouwd met Helena Meurs, geboren rond 1796, geen huwelijk bekend ** Gerhardus Hendrikus Nieling, geboren 06-05-1841 Didam, overleden 11-12-1908 te Didam ** Theodorus Nieling, geboren 23-07-1841 Didam, getrouwd met Johanna de Reus ** Petrus/ Peter Nieling, geboren 12-07-1837 Didam, overleden 04-09-1905 te Didam ** Gerhard Nieling getrouwd met Derris TERVOERT???? geen gegevens, waren de ouders van Gerhardus Nieling, geboren rond 1796 Wehl, overleden 30-12-1868 te Didam ** Aaltje Nieling, getrouwd met Jan Baars, dochter geboren rond 1784 te Didam, overleden 04-05-1846 te Didam
|
|
|
|
|
|