|
|
|
|
|
|
|
|
|
petra
|
Geplaatst op 13-09-2006, 22:32 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik heet met mijn meisjesnaam ten bokkel. Heel toevallig heb ik recentelijk de stamboom uit kunnen zoeken d.m.v. het geweldige zoekwerk van de heer J. ten bokkel huinink uit Vught. Mijn grootvader heet henri christiaan ten bokkel en is geboren te kampen juni 1908. Hij is naar Tilburg verhuisd naar zijn oudste broer Jan. In Tilburg gebleven en getrouwd. Hij had een broer die taeke willem heette, kleermaker was en geboren te Kampen. Ik denk dus dit wij familie zijn. Leuk dat alles in zo'n korte tijd allemaal op mijn pad komt. Mijn familie is ook zeer geinteresseerd. Zeker mijn tantes die al op leeftijd zijn. Hoop snel wat te horen.
Gr. Petra
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
Nollie
|
Geplaatst op 11-02-2007, 21:30 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 13-09-2006, 22:32 petra schreef:
Ik heet met mijn meisjesnaam ten bokkel. Heel toevallig heb ik recentelijk de stamboom uit kunnen zoeken d.m.v. het geweldige zoekwerk van de heer J. ten bokkel huinink uit Vught. Mijn grootvader heet henri christiaan ten bokkel en is geboren te kampen juni 1908. Hij is naar Tilburg verhuisd naar zijn oudste broer Jan. In Tilburg gebleven en getrouwd. Hij had een broer die taeke willem heette, kleermaker was en geboren te Kampen. Ik denk dus dit wij familie zijn. Leuk dat alles in zo'n korte tijd allemaal op mijn pad komt. Mijn familie is ook zeer geinteresseerd. Zeker mijn tantes die al op leeftijd zijn. Hoop snel wat te horen.
Gr. Petra
|
Hallo Petra, Mijn echtenoot heet Jan ten Bokkel en is de enige kleinzoon van Jan Gerhard ten Bokkel, vrijdenker, geboren in 1858 te Ommen als zoon van een gereformeerde dominee, die zelf geboren was op Het Bokkel in Aalten. Ken jij de Achterhoek? Er zijn daar verschillende ten of te Bokkels. Mijn mans grootvader werd geboren als te Bokkel en overleed als ten Bokkel. Een n meer of minder deed er kennelijk niet zo toe. Gaarne bereid tot meer informatie als dit je kan helpen . Groeten van Nollie ten Bokkel.
|
|
|
|
|
|
|
bokkel
|
Geplaatst op 24-07-2007, 20:52 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 13-09-2006, 22:32 petra schreef:
Gr. Petra
|
Hallo Petra,
Taeke Willem was mijn opa. Ik weet niet wat je wil weten misschien kan ik je helpen
Groet,
M. ten Bokkel
|
|
|
|
|
|
|
petra
|
Geplaatst op 24-07-2007, 21:28 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo M. ten Bokkel
Ik heb contact gehad met familie van jou die luistert naar de naam Willem en volgens hem genoemd is naar zijn opa Taeke Willem. Ik heb een paar leuke emails van hem ontvangen. Hij kon me niet veel vertellen omdat hij geen contact meer heeft met zijn familie. Misschien heb jij wat meer informatie? Onze grootvaders waren dus broers. Van wie ben jij een zoon/kleinzoon? Ik ben een kleindochter van de jongste van het gezin, henri christiaan. Leuk als we over en weer elkaar wat kunnen vertellen!
Groetjes, Petra
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
taekew
|
Geplaatst op 14-08-2009, 20:05 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo Tonnie.
Ik ben Taeke Willem ten Bokkel junior de zoon van Taeke Willem ten bokkel senior. Ik ben al een tijdje opzoek geweest naar verre familie via stamboom. Heb er een paar gevonden die door het hele land zitten. Sinds kort doe ik niet zoveel meer via stamboom. Ben net terug van vakantie en zie dus dat jij gereageerd hebt via stamboom. Ik zag ook een email adres staan volgens mij. Ik zal je die van mij ook even geven dan doen we het wel via die weg als je belangstelling hebt om elkaar eens te spreken of zo. Met vre4indelijke groetWim ten bokkel
|
|
|
|
|
|
|
lis
|
Geplaatst op 16-02-2010, 09:51 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hello, greetings from Australia! I'm sorry this is written in English - I can read Dutch (slowly) but to write it is difficult! My grandmother's name is Elisabeth Christina ten Bokkel, daughter of Theodorus Christiaan Gertrudus ten Bokkel (1844 - 1921). I believe I am therefore family to some of you who have contributed to this thread. I would be very interested to hear family stories from Holland! Gr Lis
|
|
|
|
|
|