|
|
|
|
|
|
|
Lin
|
Geplaatst op 04-07-2006, 22:12 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi Joke!
Helaas kan ik de link niet openen. Hij geeft een foutmelding. Dus kan ik nog niet zien in hoeverre we familie zijn.
Ik woon nu sinds 1 december 2005 in Enschede. Daarvoor heb ik altijd in Deventer gewoond. Mijn vader heeft een eigen winkel Oosterlaar Beenmode aan de broederenstraat, misschien ken je deze winkel wel? Waar ben jij nu woonachtig?
Ik hoop dat je me de juiste link nog kan sturen........en als het wel de juiste is.....dan zal het vast aan mijn internetverbinding op dit moment liggen.....
Groetjes Linda
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
aatvisser
|
Geplaatst op 23-11-2009, 09:47 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik ben degene die de site oosterlaar.fol.nl heeft gemaakt. Die is uit de lucht. Ik kan er weer voor zorgen dat die onder een andere naam weer in de lucht komt. Wanneer je interesse hebt reageer dan naar aatvisser@gmail.com Dank voor een reactie. Aat Visser
Op 04-07-2006, 14:25 joke schreef:
Hoi Linda,
Leuk een reactie van je te ontvangen. Zelf ben ik in Deventer geboren en kom er nog regelmatig terug. Met de 'oosterlaar-stamboom' is iemand ons al voor geweest. Kijk eens op: http://www.oosterlaar.fol.nl. 'k Ben natuurlijk reuze benieuwd of we tot dezelfde tak behoren. Mijn medewerking heb ik aan verder onderzoek naar de stamboom toegezegd. Heb echter tot op heden niets meer van Aat Visser vernomen. Hoop van jou wel wat te horen, dus groetjes en tot mails, Joke Oosterlaar
|
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|