lvdheuvel Geplaatst op 08-02-2005, 15:21 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik ben op zoek naar gegevens over Clemen(s)(tius) van den Heuvel die op 18 september 1737 trouwde te Ravels met Adriaantje Adriaanssen. Volgens een attestatie, in 1737 van Ravels aan Princenhage, is hij in Pricenhage NG gedoopt en volgens een ontlastbrief, in 1738 van Ravels aan Meer, is hij geboren onder Baarle-Nassau (waarschijnlijk Minderhout/Castelré

In de doopboeken van Princenhage kan ik niets over hem terug vinden!

Clemens was getuigen in Ravels (B) bij het huwelijk van Martinus Verspreeuwen x Anna Van Steensel, x 6/1/1731, xx 16/1/1731

en ook bij het huwelijk van:
Joannes Jacobus van den Heuvel, geboren voor 1721.
Joannes is ondertrouwd te Minderhout (B) op 24 juni 1751 en getrouwd aldaar op 29 juni 1751 voor de kerk (getuigen waren Christoffel Fraier en Clementius van den Heuvel), op minstens 30-jarige leeftijd met Digna Adriaen Goetschalckx (minstens 20 jaar oud), geboren voor 1731.

Joannes Jacobus van den Heuvel is waarschijnlijk een zoon van Jacobus van den Heuvel en Joanna Bogaerts

Wie kan mij helpen?

meld dit bericht aan een moderator

Webmaster Geplaatst op 21-02-2008, 09:44 Reageer
administrator
Verstuur privé bericht

nicole43 Melde(1001):

Beste Heer, mevrouw,

Ik lees zojuist uw vraag naar v.d.Heuvel, Clemens.

Inderdaad, hij heeft in Castelre 4 kinderen gekregen v.a.1741.

Zijn vermoedelijke vader is
v.d.heuvel, Paulus JAcobi  ex Ravels
huwde met v.d.Ackerbroeck, Clara.
en kregen ook in Minderhout/Castelre  12 kinderen.

Waarom vermoedelijk, het tweede kind van Clemens heet Clara. Maar het moet nog getoetst worden.
Ik hoop u een beetje geholpen te hebben, mocht u meer willen weten, wil ik u graag verder helpen.

Met vriendelijke groet,
Nicole Ragas-Joosen

Nicole Ragas-Joosen

meld dit bericht aan een moderator