frederik01fluweel Geplaatst op 02-01-2005, 15:39 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Wie kan mij allerhande info verschaffen over de fam .Nijman.Inmiddels heb ik gegevens vanaf 1630 (Gerrit Nijman getrouwd met Trijne Huinink wonende in "De Heurne"Dinxperlo). Mijn opa en oma waren: Joh.Bernardus Nijman getrouwd voor de tweede keer met Gesina Joh. Theodora Navis op 4-5-1922(Ook voor haar het 2e huwelijk,was eerder getrouwd met Berend Hendrik Somsen(Huwelijk 7-5-1903)Ik ben op zoek naar foto's en evt. verhalen en gegevens met name vanaf de vader van mijn opa zie boven:Gerrit Hendrik Nijman en Dina Jacoba Doornink. Wie helpt mij voort?Alles is welkom!

meld dit bericht aan een moderator

jhnijman Geplaatst op 19-04-2005, 13:36 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op de site van mijn vader nijman.surf.to vind je een excel bestand met hopelijk een redelijk volledig overzicht van de nazaten van Gerrit Nijman en trijne Huinink.
Ik heb de namen die je noemt niet alle kunnen vinden, maar dat komt omdat we niet van alle takken de 'recente' nazaten kennen.
Het lijkt erop dat jij ons daarmee zou kunnen helpen.
Wellicht kun je me een keer mailen wat jij van jou tak zoal weet.
Verder komt mijn familie uit de buurt van De Heurne, "waar het allemaal begon', dus als je daar wat van moet weten, vraag maar.
In ieder geval staat daar het "stamhuis" de olde Ni-jman, aan de Nijmansdijk

nijman Geplaatst op 25-06-2008, 22:01 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

zelf ben ik ook een nijman,alfred
mijn vader kwam van zuidwolde DR en omstreken
op was gerrit nijman en oma was stoevelaar,
is er ook nog wat jullie kant uit gezworven. en komen we van oorsprong uit zweden???
weet je dat toevallig??