frederik01fluweel Geplaatst op 02-01-2005, 15:25 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik ben sinds enige tijd bezig om een stamboom op te zetten over de Fam.Nijman.Nu zijn er in de loop der jaren enkelen geemigreerd naar Michigan(USA)waar ik wel enkele foto's van in bezit heb maar voor de rest  weinig gegevens van in  heb. Wie helpt mij verder?Ik heb b.v. een foto van Bernard Nijman en Bertha Nijman-Zwerink. De Nijman tak waar ik nieuwsgierig naar ben,  hebben hun roots  in de Achterhoek liggen(Dinxperlo/Aalten e.o.)

Dit bericht is gewijzigd op 03-01 14:53.

meld dit bericht aan een moderator

jhnijman Geplaatst op 07-07-2005, 12:15 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo, ik ben toevallig een een Nijman uit die tak Dinxperlo eo. Maar doordat je al weet dat je in Dinxperlo moet zijn, neem ik aan dat u al een boel gegevens heeft. Op de site van mijn vader http://home.hetnet.nl/~nijmanajd hebben we in excel een overzicht gemaakt van de Nijmans uit Dinxperlo eo.
Ik hoop dat u als wederdienst met ons wilt delen wat u aan gegevens heeft. Ik was me bijv. niet bewust van Nijmans in Winsconstin.
Ik hoor graag wat van u.

Ha, ik zie nou dat ik al eens eerder heb gereageerd om berichten van u

Dit bericht is gewijzigd op 22-10 14:14.

lool Geplaatst op 11-01-2007, 08:59 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo. Ik ben ook een Nijman. Mijn naam is Ariana Nijman. Mijn vader heet Christiaan Nijman. En mijn opa en oma heten Gerbrandt en Harmke Nijman. Nu weten jullie dat ook weer. Ik ken trouwens ook nog een Ralf Nijman. Hij woont in Veenendaal.

geja Geplaatst op 01-02-2007, 11:40 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ook ik ben een Nijman en mijn familie komt uit Aalten. Helaas weet ik hier erg weinig van.
Mijn opa heette Jan Marinus Nijman was getrouwd met Gerritje Lenderink uit Vorden. Zij kregen drie zonen. Arie, Johan en Hendrik.

Mijn opa had een broer, die ik oom Albert noemde hij woonde aan de IJssel in de buurt van Zutphen. De zuster van mijn opa heet (heette) Bertha en woonde in Zutpen. (wist niet eens dat zij bestond).

Mijn opa is in een ander gezin opgegroeid vanwege drank misbruik van zijn vader.
Mijn vader is in een ander gezin opgegroeid vanwege de oorlog. (en egoisme)

wie kan mij wat vertellen.

dicknijman Geplaatst op 21-12-2007, 13:01 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ook ik ben een Nijman met (verre) voorouders in Dinxperlo en daarna in Aalten,  Avest, Hupsel en  Eibergen.  Ik zelf woon al jaren in Gouda. Wie weet kan ik je een beetje helpen. Onze officiele boom gaat terug tot ca. 1600.

groeten

Dick Nijman

graaf Florisweg 152
2805 AP Gouda

monky-dwayne Geplaatst op 21-02-2008, 22:30 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

halo ik ben ook een nijman uit  die tak