paulusmorssink Geplaatst op 30-10-2009, 21:45 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo Willem,

het spijt me te horen over je moeder. Wat goed dat je er bij kon zijn, ik heb dat destijds bij mijn moeder als heel bijzonder ervaren.

Ik weet niet wat je bedoelt met verkeerde informatie over je vader. Wat ik over jouw familie weet heb ik van je broers gehoord, en voor het verleden heb ik in Duitsland de Burgerlijke Stand en de bevolkingsarchieven geraadpleegd. Als daar volgens jou onjuistheden in zitten dan hoor ik dat graag.

Verder wortelt jouw stamboom in Esche, niet in Echse. En mijn naam is Paulus, niet Paules.

meld dit bericht aan een moderator

wiripaco Geplaatst op 30-10-2009, 21:53 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo

Jij hebt op deze site gezet dat mijn vader op zijn sterfbed heeft gevraagt wij zij vader zou zijn en dat is DUS verkeeerde informatie,Want dat heeft hij NIET gedaan
want ik was daar ook bij.

Willem

gerdmorsink Geplaatst op 09-02-2010, 08:28 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo ik ben Gerd (Gradus Johannes ) Morsink ik woon in Wierden ben geboren 03-03-1957 . Ben op zoek naar familie die is geimmigreerd naar Australie in de jaren 50 ( Ep Morsink ) .Kunt u me hiermee helpen b.v.d.
Mijn E.Mail : morsink(punt)bv(apestaartje)hetnet(punt)nl

paulusmorssink Geplaatst op 09-02-2010, 09:34 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo Gerd,

Ik zal je opsturen wat ik van je oom Egbert en tante Tjaak weet, maar het is niet veel.

Ik doe er maar even een stuk stamboom bij vanaf je overgrootvader Jannes, dan heb je er in ieder geval nog een 60-tal nieuwe familieleden bij, inclusief wat emigranten naar Canada, Italië en Egypte.

kreeft58 Geplaatst op 06-04-2010, 00:17 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

code: HO-19

Hallo Paulus,

Ik weet niet of je mijn mail hebt ontvangen, maar ik heb een aanvulling op onze stamboom:
31 december 2008 is getrouwd: Jeroen Morsink en Nicole Serreli (Geb. 3-12-1974) deze hebben op 18 maart 2009 een dochter gekregen (Roseleine Dobrila Joke) en 5 juli 2010 is hun 2e dochter geboren: Evangeline Jersey.
19 juni 2008 is mijn schoonvader in Hoogeveen overleden.
25 januari 2009 is mijn zwager Arend in Polen overleden.

groeten Joke

Dit bericht is gewijzigd op 10-08 12:39.

wiripaco Geplaatst op 13-11-2010, 13:22 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo Paulus

Ik heb informatie van Wida gevonden en van haar ouders
maar daar staan andere datums bij,
De datums die jij hebt zullen wel kloppen denk ik,kun jij voor mij nog een keer de juiste datums geven.

Alvast bedankt

Willem

ps

heb je onder tussen al iets meer gevonden wat voor mij intresant kan zijn.

hermancornelis Geplaatst op 18-02-2012, 02:21 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo Paulus.
Met grote belangstelling heb ik op Stamboom.nu, uw gegevens met betrekking tot de afstamming  van de Fam.Morssink gelezen.
Hopelijk kun u mij verder helpen. Ben een beginnend en al wat oudere onderzoeker.
Mijn Fam.naam is Nijhuis,ben geboren en getogen in Haaksbergen niet ver van Eppenzolder.
Het zal u dan ook niet vreemd zijn dat één van mijn voorouders de naam van Morssink draagt.
Hier is dan ook mijn punt waar ik vast loop.
Ik  zoek de geg en ouders van Dijna ( Diena ) Morssink.
Ze is gehuwd met Hendericie  Weeink, volgens mijn geg. ook wel Jois genoemd.
Van beroep landbouwer.
Ze hebben een zoon Hendericus Weeink, geb. 1801 te Neede.
Hendericus is geh. 16.04.1845 te Haaksbergen met Engele Groothuis. Akte 6.

Zou fijn zijn wanneer u mij verder op weg kunt helpen.
Met vriendelijke Groet,
Herman Nijhuis

paulusmorssink Geplaatst op 18-02-2012, 07:56 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo Herman,

ja hoor, geen probleem.
Ik heb overigens hele stukken stamboom waar Nijhuis in voorkomt, meer de kant van Losser op. Los van onderstaande boom.

De tak die jij bedoelt woonde in Buurse. Toevallig ook mijn eigen boom; zijn oudste broer Gerrid is mijn stamvader.

IK heb nog een aantal voorgaande generaties compleet, maar laat ik beginnen met Berend Morssink (14.12.1738 - 25.7.1812).
Op 14.8.1763 gehuwd met Roelofje Eeltink, en op 3.7.1788 met Geertruid Horstink (en nog een keer met Maria Moor?)
Uit het eerste huwelijk:
1. Jenneke Morssink  * 11.12.1763
2. Janna Morsink(hof)  * 28.3.1766, geh. Jan overbeeke (* 14.5.1796 Haaksbergen)
3. Hendrika Morsink  * 1.10.1769,  + 16.5.1830   geh. 18.9.1791 Jan Zwerink
4. Berendina Morsink  * 29.5.1774,  + 3.1.1827.  1e huw Jan Hendrik Weeink + 18.3.1812;  2e huw.  6.5.1813 met Arend Hofmeier  * 22.6.1786 Gericht Delden, + 2.1.1842

Als je meer wilt weten dan zeg je het maar. Ik volg alleen de naam Mors(s)ink, dus heb geen nazaten van Weeink.

hermancornelis Geplaatst op 18-02-2012, 13:40 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo Paulus,

Erg bedankt voor de snelle informatie.
Ben wel in verdere afstamming van de Fam. Morssink geinteresseerd.
Kom nl. ook nog Hendrici ten Thije * 15.12.1747  Ambt Delden + 01.11.1825 Bentelo
X  1777  1é echt Miene Morsink
Stam zelf af uit de 2é echt.maar aanvullende informatie van Miene M. is zeer welkom.

Ergens ben ik mogelijk nogmaals verwant met de fam. Morsink,mogelijk aangetrouwd.
Kwam vroeger met mijn ouders in Goor bij een fam Morsink die een rijwielhandel hadden,tegenwoordig volgens mij een uitgebreide rijwielzaak.
De vrouw van deze Morsink was fam.van mijn vader ( hij is overleden,anders kon ik het hem vragen ) ik dacht een nicht.

Mijn fam. Nijhuis komt rond om Delden vandaan. Volgens mijn bevindigen niet verwant met de Nijhuis elders in Twente,alhoewel ik van de RK-tak afstam.
Hier loop ik vast in Joannes Nijhuis * ca.1769 (ook wel Groothedde en Kast geschreven)
X 28.09.1799  Berendina ( Bernardina ) Dreijerink. *  voor 1786  + 13.06.1851 Deldenerbroek, oud 83 jaar.
De naams veranderingen hebben o.m. te maken met de verschillende adressen waar ze gewoont hebben en ze zich soms tijdelijk naar hebben laten schrijven.
Iets wat vooral in Twente erg vaak voorkomt en naast de verschillende schrijfwijzen het extra moeilijk maakt nazoek te doen.

Dat de Nijhuis er een gewoonte van hebben gemaakt vaak te verhuizen,houd ik zelf ook in stand,daarom woon ik tegenwoordig in Drenthe.

Mocht je extra informatie hebben houd ik mij ten zeerste aanbevolen !
Met vriendelijk Groet en nogmaals dank,
Herman Nijhuis

paulusmorssink Geplaatst op 18-02-2012, 20:40 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Alle Morssinks en Morsinks en aangetrouwden die jij noemt zijn mij bekend, evenals Nijhuis.

Overigens is ene Toone Kranenburg / Nijhuis op 21.4.1765 gehuwd met Stijne Morsink (* 2.12.1736). Stijne is een jongere zus van de Berend die ik je eerder noemde.
Een andere zus, Hermina (1726-1807) is op 8.3.1767 gehuwd met Gerrit Nijhuis alias te Riet. Ze kregen 10 kinderen waaronder Hendrik te Riet, die op 11.11.1798 trouwde met Janna Nijhuis / Kranenborg / Morsink.

En de Berendina Dreijerink die volgens jou met Nijhuis trouwde moet bijna wel dezelfde zijn als de Berendina Dreijerink die op 8.4.1809 in Delden trouwde met Jan Morsink / Mossink (* 3.3.1784).  Hij is familie van bovengenoemde Morsinks maar wel via en lange omweg, en diverse malen via de vrouwelijke lijn.

Gaat het je al duizelen?
Misschien handig als je je e-mail adres vermeldt (maar dan niet voluit, dit is een openbare site dus dat is vragen om spam, beter bijvoorbeeld 'apestaartje' i.p.v. @ ) , dan kan ik je een paar tekeningen opsturen.

Of nog beter: we hebben het over een tekening met erg kleine lettertjes maar wel meer dan zes meter lang. Voor een beetje overzicht kun je hem maar beter over de vloer uitspreiden.
Jij woont in Drenthe, ik in Groningen. Misschien eens de koppen bij elkaar steken?

paulusmorssink Geplaatst op 18-02-2012, 20:53 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

O ja, en die fietsenhandel in Goor hoort toevallig ook tot dezelfde oerstam, namelijk de Morsinkbrink in Eppenzolder bij Haaksberge (de laatste boer Morssink heeft pas enkele jaren geleden onze oer-boerderij van de hand gedaan).
Om de relatie te leggen moet je vanaf de fietsenwinkel in Goor wel 7 generaties teruggaan tot ca. 1600, toen de Morsink-brink onder drie broers werd verdeeld. Onze Buurse-tak komt van een van de andere broers.

hermancornelis Geplaatst op 19-02-2012, 14:35 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo Paulus.
Hierbij mijn 2 é poging,neem aan dat mijn laatste mail je niet bereikt heeft.
Wederom bedankt voor je informatie.
Vond gisteren op de digitale databank aanvullende informatie betreffende mijn voorouder:
Joannis ( Jan ) Nijhuis + 10.06.1810 Deldenerbroek, 50 jaar oud.Zelfs de aangever Hendrik Bruggink wordt vermeld.
Jan N. moet dus ongeveer van 1760 zijn,kan dus nu wat gerichter zoeken.
De Berendina X Jan N. is niet die  van X Jan Morsink,die ik zelf ook tegen kwam,maar Berendina is in de 2é echt getrouwt  05.06.1811 X  Johannes Siethof.
Helaas worden bij de overlijdendsakte van Berendina  13.06.1851 Deldenerbroek 83 jaar oud,geen ouders vermeld. Blijft dus spitwerk.

Zal in elk geval mijn mailadres vermelden,houd mij aanbevolen voor alle informatie.

nijh1534apestaartjeplanet.nl

Heb misschien nog wel informatie waar je misschien niet van op de hoogte bent. Schoot mij zo maar te binnen.
Had vroeger in Haaksbergen buren die Mor(s)sink heten.
Tinus Morsink  X Ruth Richter (s )* Legden Dts.
Ze hebben 1 zoon Henk en Dochter ?
De Grootouders woonden er naast Hendrik  M. X ?
Nou wil het toeval dat deze Hendrik een buitenechtelijke zoon heeft in Buurse,het is een cafehouder,zijn naam weet ik zo even niet meer.Ken hem echter ook van aanzien en hij lijkt precies op zijn biolochische vader Hendrik.

Ben in zowel in de vader - als in de moederlijn verwant aan Hendrici ten Thije X Miene Morsink 1777 1é echt, DeldenStam zelf uit de 2é echt maar zou wel de aanvulende info willen,indien mogelijk.

Hoop van je te horen,
Met vriendelijke Groet,
Herman

paulusmorssink Geplaatst op 19-02-2012, 16:57 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Die Tinus Morsink X Ruth Richter zijn hier geheel bekend hoor, samen met hun twee kinderen plus de kinderen van Henk. Ook zij behoren tot dezelfde boom Morssink-Eppenzolder, zij het met een stevige omweg.
Alleen die bastaard, dat is nieuw voor mij. Mocht je de naam nog eens te weten komen dan houd ik me aanbevolen.

De Miene Morsink die met Hendrik Nijenhuis / TenTije is getrouwd zit min of meer in dezelfde tak als die ik gisteren noemde: een vrouwelijke Morsink-lijn, ook onderdeel van de Eppenzolder-boom.
Miene is geboren 16.5.1751 uit Jan Morsink X Aaltje Laarvelt. Ik heb al hun context vanaf 1600.
Alleen heb ik als hun trouwdatum niet 1777 staan maar 28.10.1781. Waar ik zelf zo mijn twijfels over heb, want hij trouwt al op 2.5.1784 met jouw voor-moeder Geertruide Klein Hobbenschot. (Vanaf dat moment heb ik geen gegevens meer, want daar verdwijnt de naam Morssink).

paulusmorssink Geplaatst op 19-02-2012, 17:05 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Nog even over die fietsenhandel in Goor. Die is toch van Louis Morsink X Margret Brummelhuis? Of zitten er daar nog andere familieleden in de fietsenhandel?
En is die Louis overleden? Heb je daar meer bijzonderheden over?

hermancornelis Geplaatst op 01-04-2012, 23:29 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo Paulus,

Hier ben ik nog een keer.
Af en toe moet je inderdaad even rust nemen om alles te verwerken.
Vooral wanneer er veel nieuwe geg. op je af komen.
Ben nogmaals verwant met de Fam. Morsink.
Dit maal wat verder in de tijd terug.
Loop hier vast en mijn ijdele hoop is nu op jou gevestigd.
Mijn voorouder Jan of Johan Leferink * ca. 1590 /1666 Eppenzolder,Haaksbergen is gehuwd met
Arendje Morsink * v.1597/1665 Eppenzolder,Haaksbergen.
Als je het mij vraagt,zouden het buren of noabers kunnen zijn geweest.

Met vriendelijke Groet,
Herman Nijhuis

paulusmorssink Geplaatst op 02-04-2012, 00:32 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ja, die heb ik hier staan.
Arendje, dochter van Johan Morsink en Arentje (huwelijk 1617?).
Volgens mijn gegevens (waar ik niet al te zeker van ben) trouwde ze met Herman Leferink in 1665.

Haar vader Johan trouwde overigens nog een keer (in 1620? lijkt me sterk), met Albertje. En laat die Albertje nu in 1648 nog eens trouwen... met Hendrik Leferink, zoon van Gese. Hun zoon Jan Leferink genaamd Morsink woonde in 1678 onder Goor.

Johan is zoon van Arendt Morsink die ca. 1590 met Lyse trouwde.
De ouders van Arendt heten Johan (1509-1538) en Fenne.

Dit zijn de vroegste namen die ik heb.
Verder weet ik alleen dat het toen nog onverdeelde erf al bekend is in 1188: onder de heerlijkheid Diepenheim bestaat dan al een Domus Mersche.
In 1331 komt dat in bezit van bisdom Utrecht - beleend aan Johan van Brandlecht en Godert van Reede.
In 1475 wordt het beschreven als katerstede Morssching.
In 1602: volgewaard - 8,5 mud bouwland en 3 voer hooiland.

Deze Morssinkbrink werd door Johan onder drie zoons verdeeld.
Tweederde is al langere tijd vervreemd; het grootste deel was tot enkele jaren terug nog steeds een boerderij door Morssink bewoond. Inmiddels verkocht - helaas.

hermancornelis Geplaatst op 03-04-2012, 23:22 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo Paulus,

Geweldig,kan ik weer fijn mee vooruit.
Volgens mijn geg. is Berendje gehuwd met Jan of Johan Leferink. * 1590 +1666
Eppenzolder,Haaksbergen.
Heb je evt. nog een geb.en/of  overlijdens tijdstip van Berendje ?

Mocht ik nog vragen hebben,kan ik evt. bij je terecht.

MvG,Herman

paulusmorssink Geplaatst op 04-04-2012, 16:40 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Leferink woont inderdaad vlakbij de Morsinkbrink, er vinden de nodige huwelijken plaats.

Over welke Berendje heb je het nu?

hermancornelis Geplaatst op 04-04-2012, 20:09 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo Paulus,

Sorry, Berendje is fout van mij.
Kreeg ook zoveel namen en fam. onder ogen en net wat jij zegt,het begint een beetje te duizelen !
Maar ik wordt ook een dagje ouder en dan wordt je geheugen toch wat meer op de proef gesteld !

Ik bedoelde Arendje Morsink met een D. Geb & evt. overlijden.
VVolgens mijn geg. dus geh.met Jan of Johan Leferink.

Ik geloof dat ik Jan Leferink gen.Morsink al eens ben tegengekomen maar dan onder
Rectum,wel in de omgeving van Goor dus,maar weet ook niet zeker of het dezelfde is.

Fijn dat je kunt bevestigen dat Morsink en Leferink buren waren, in die tijd werd er immers vaak in de directe omgeving gehuwd.
Leferink en Morsink zijn in ieder geval zeer oude Twentse Families.
Achteraf ben ik zelf niet eens zo ver van Eppenzolder geboren en liggen er dus vele van roots in deze omgeving.

Loop vast bij ene Petronella Swaefink.* in Uelsen Duitsland gehuwd met Berent ten Tije  in Delden.
Wenig voorouders te vinden in Duitsland,tot ik ontdekte dat er in Klein Driene , Hengelo,lange tijd een boerenerf heeft bestaan met deze naam. Soms met een naam in een variant hierop.
Wil maar zeggen hoe logisch de verwantschap soms in elkaar kan zitten.

MvG,Herman

PS. Vondt vanavond nog dat Jan of Johan Leferink in de eerste echt gehuwd was met
NN. 1610 te Haaksbergen en 3 kinderen kregen,Herman Janszoon, Geese en Luiken.
Met Arendje was dus zijn 2 é echt, 1615 te Haaksbergen.

Dan zie ik dat Jan L.  zoon van Jan of Johan L. X Arendje M.
Huwd met NN.Morsink * 1650.Wat is de voornaam van NN.Morsink ?

Bedankt , Herman

Dit bericht is gewijzigd op 04-04 23:36.

hermancornelis Geplaatst op 11-04-2012, 11:22 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo Paulus,

Is dit ook familie?
Elsken,Gerrit,Janna,Arent en Jan Morsink te Buurse
Vader is Jan Morsink Arentszoon  X Stijne Drop.
Ze woonden op de Timp

MvG,Herman Nijhuis

paulusmorssink Geplaatst op 11-04-2012, 11:57 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ja hoor, je zit nog steeds in de goede hoek.
De relatie is als volgt: (het zou een stuk makkelijker zijn als je de tekening zou zien):

De kinderen van eerdergenoemde Johan Morsink X Arentje zijn:
Lysken, Trijne, Geesken, Jan (Schulte) Morsink, Arendje en Berend. Ik ga nu even niet op hun details in, behalve van Jan.
Jan krijgt bij huwelijk (ca. 1658) het halve erve Morsching. Kennelijk boert hij goed, want hij krijgt de lokale erefunctie van Schout: hij mag zich Scholten Morsink of Schulte Morsink noemen. Die titel blijft als bijnaam nog vele generaties in gebruik.
Van zijn 7 kinderen noem ik hier alleen Arend Morsink, die op 2.10.1681 met Jenneke Lansink trouwt. Zelft sterft Arend vroeg, in ieder geval vóór 1699, waarna zijn broer Jan erfopvolger wordt (+ de Scholten-titel meeneemt).
Arend en Jenneke krijgen 4 kinderen; naast Hendrik (trouwt 24.1.1723 met Jenneke Gerrits Lubbers, is de stamvader van honderden Morssinks waaronder ikzelf), ook nog Jan, Anneke en Geese.
Anneke trouwt 16.3.1719 met Berend Frielink uit Beckum.
Geese trouwt 12.7.1739 met Harmen Ulenholt / Ten Fregelaar; ze krijgen als dochter Gesina van den Mors / Ulenholt.
Jan trouwt 1.6.1716 met Stijne Drop uit Alstätte (geboren tussen 1671 en 1698).

Ik maak graag gebruik van je aanvulling, want ik heb als hun nageslacht alleen Elsken Morsink genoteerd, die op 4.3.1742 trouwt met Jan Lefers of Leferink uit Buurse.

paulusmorssink Geplaatst op 11-04-2012, 11:59 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Nog even: jij zegt dat Jan X Stijne op de Timp woonden.
Bij mij staat genoteerd: Grobbink te Buurse.

hermancornelis Geplaatst op 11-04-2012, 12:49 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo Paulus,

Mogelijk vult het volgende nog iets aan.

Elsken is volgens mijn geg. gehuwd met Jan Leverts. ze hadden 6 kinderen ,waarvan de laatste zich als Morsink laat schrijven
Gerrit X 1744 Grietje Jansen,1750 Hermina Teuteling  en vervolgens 1752 met Jenneke Hulshof.
Janna X 1745 Hermannus Morsinkhof.
Arent X 1749 Geertjen te Riet.
Jan X 1757 Aaltje Clomp van de Honesch.

O ja, de Timp was een boerderij van Grobbink en werd bewoond in drie delen,door drie verschillende gezinnen.
Elsken X Jan Leverts  waren later één van deze gezinnen.

Groet,Herman

Dit bericht is gewijzigd op 11-04 12:57.

paulusmorssink Geplaatst op 11-04-2012, 13:38 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Oei, nou wordt het wel even héél interessant.
Alle namen die je noemt zijn mij zeer bekend; vooral Gerrid, dat is mijn voorvader van 7 generaties terug.
Ik kan aan dat gezin nog wel wat namen toevoegen. In totaal:
- Gerrid X Jansen, Teutelink, Hulshof
- Janna X Herman Morsinkhof (weduwnaar van Janna Hulshof)
- Hendrikus X Janneke Hildrink (zoon Mannes)
- Hermina X Gerrit Nijhuis alias te Riet, later X Hendrik te Riet (met als zoon Steven te Riet die met Geertruid Morsink trouwt, een achternicht van Gerrid)
- Arend X Geertje te Riet
- Jan X Aaltje Clomp
- Jan Hendrik X Janna Hibben
- Stijne X Toon Kranenburg / Nijhuis
- Berend X Roelofje Eeltink en Geertruid horstink.
Bij bijna allen heb ik daar nog een tak onder hangen; die van mijzelf is verreweg de grootste.
Alleen, ik heb dat grote gezin niet staan onder Jan Morsink X Stijntje Drop, maar onder zijn broer Hendrik Morsink X Jenneke Gerrits Lubberts.
Zoals gezegd, bij Stijntje had ik alleen Elsken staan.

Ik zou te diep in mijn oude aantekeningen moeten duiken om te zien hoe mijn studie naar dit gezin destijds verlopen is, áls ik er al aantekeningen van bewaard heb. Ik had veel steun van een plaatselijke genealoog die de complete buurt in kaart gebracht heeft.

Dat wil niet zeggen dat mijn schema onaantastbaar is.
Als jij stevige bewijzen hebt dat de familielijn anders loopt, dan hoor ik dat natuurlijk graag.

hermancornelis Geplaatst op 11-04-2012, 19:51 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo Paulus,

Kan niets bewijzen,maar heb een sterk vermoeden,dat het bij jou grote gezin, om 2 gezinnen gaat.

Elsken-Gerrit-Janna-Arent en Jan stammen van het gezin Jan X Stijne.

De andere kinderen uit het huwelijk wat jij noemt, Hendrik X Jenneke

Het toeval wil dat Jan X Stijne er uit gelicht worden.

Heb mijn geg. uit een Jaargang van de Historische Kring Haaksbergen,
Aold Hoksebarge.

Die vermeld als bron, Markenboek Buurse.
Hoofdgeldregister 1723 en Volkstelling 1748.
Gep. door WE ten Asbroek en JGL.Overbeeke.

Groet, Herman

Dit bericht is gewijzigd op 11-04 19:54.

1 ... 4 5 6 7 8