Ceesenjeltsje Geplaatst op 06-08-2011, 11:13 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Deze oproep betreft een van mijn voorouders n.l Henrick Goris hij is rond 1690 gehuwd met Henrickjen Sanders te Beulake. Ik ben op zoek naar zijn voorouders.
Bij voorbaat mijn dank. Cees.

meld dit bericht aan een moderator

Saskia37 Geplaatst op 03-09-2011, 22:51 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 06-08-2011, 11:13 Ceesenjeltsje schreef:
Deze oproep betreft een van mijn voorouders n.l Henrick Goris hij is rond 1690 gehuwd met Henrickjen Sanders te Beulake. Ik ben op zoek naar zijn voorouders.

Heb het volgende gevonden, al is de kans dat je deze gegevens al heb.

Huwelijk:
9 nov 1690
Henrik Goris J.M. van Ho?bergen (Honbergen?? of zo iets)
en
Henrikkien Sanders J.D. alhier
(bron http://www.vpnd.nl/bronnen/ov/beulake/beulake_tr_16901695.pdf).

Heb geprobeerd te achterhalen welke plaatsnaam het zou kunnen zijn..maar ik loop vast. Mocht je het wel weten, wil ik best kijken of ik wat kan vinden. Onze laptop doet het momenteel niet, ik zit achter de zakelijke lap van mn man, dus alleen in het weekend ben ik online om mn mailbox te controleren.
sjhendriksd74@gmail.com

Saskia37 Geplaatst op 03-09-2011, 23:28 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 06-08-2011, 11:13 Ceesenjeltsje schreef:

Heb nog wel het volgende gevonden, al is ook hier de kans dat je deze info al heb, maar wie weet staat er wat  bij wat je nog niet heb:

*Den 18-06-1693, gedoopt Jan Hendriks, soon van Hendrik Goris en Hendrikjen Sanders,  sijne huijsvrouw in de Beulake.

*Den 03-11-1695, gedoopt Goris, soon van Hendrik Goris en Hendrikjen Sanders, sijne huijsvrouw  in de Beulake.

*Den 22-08-1697, gedoopt Martij, soon van Hendrik Goris en Hendrikjen Sanders, sijne huijsvrouw.

Ik kijk nog even of ik wat kan vinden.
Gr en succes
Saskia Duermeijer