Chellekes Geplaatst op 28-02-2011, 16:36 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo  

Mijn naam is Rachèl en ik ben op zoek naar mijn opa of familie van hem. Ik zal eens uitleggen hoe het allemaal zit.

Mijn vader, geboren in Indonesie, is bij zijn geboorte afgestaan door zijn moeder Nicoline Lans. Zijn vader genaamd G.J. Pastor was destijds een soldaat (1e klas) maar wilde zijn zoon niet erkennen en is even later ook vertrokken uit Indonesie.

Mijn vader is geadopteerd door een buurvrouw. Haar naam is Mw. Sofftner en zij is inmiddels overleden. Mw. Sofftner heeft een aantal keer contact gehad met Nicoline en G.J. Pastor via brieven. Nicoline heeft laten weten niks meer te maken willen hebben met haar zoon en G.J. Pastor liet weten dat hij dankbaar was en mocht het nodig zijn dat hij geld zou sturen.

Er gaan vage berichten dat G.J. Pastor een diamantslijper is geweest in Amsterdam na zijn tijd in het leger. En waarschijnlijk woont hij nu ergens in Amerika...
De beste man moet nu rond de 95 jaar zijn.

Herkent u deze man? Laat dan een berichtje achter
Ik hoop dat ik via deze manier meer te weten kom over mijn opa en misschien in contact kan komen met de familie Pastor.

meld dit bericht aan een moderator