|
Rmtenbokkel
|
Geplaatst op 26-12-2010, 21:17 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hallo,
ik ben opzoek naar familie met de achternaam ten Bokkel, ik ben de zoon van TW (taeke willem) ten bokkel en het kleinkind van TW ten bokkel die in zwolle geboren is en kleermaker van beroep was.
wat ik gehoord heb van mijn oma was dat de fam ten bokkel huinink ook familie van ons is. en dat jan polletoer de opa van mijn opa was en het een berucht persoon in kampen was.
heeft iemand meer informatie over mijn familie dan zou ik het graag horen,
gr Randy Marvin ten Bokkel
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
marmara
|
Geplaatst op 27-12-2010, 10:26 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Komen deze personen je bekend voor?
Bron Burgerlijke stand - Huwelijk Archieflocatie Historisch Centrum Overijssel Algemeen Toegangnr: 123 Inventarisnr: 14582 Gemeente: Zwolle Soort akte: Huwelijksakte Aktenummer: 211 Datum: 19-09-1918 Bruidegom Taeke Willem ten Bokkel Leeftijd: 21 Geboorteplaats: Kampen Bruid Antonia Johanna Baltes Leeftijd: 20 Geboorteplaats: Zwolle Vader bruidegom Jan Theodorus ten Bokkel Moeder bruidegom Janke Taekes Hilverda Vader bruid Johannes Martinus Baltes Moeder bruid Johanna Maria van den Berg Nadere informatie beroep Bg.: lompensorteerder; beroep vader Bg.: los arbeider; beroep vader Bd.: fabrieksarbeider; echtscheiding Zwolle 21 03 1958
Groetjes, Marianne
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|