|
lommeke
|
Geplaatst op 12-09-2010, 10:15 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 10-05-1884 is het huwelijk gesloten van Harmina ( Hermina ) Brouwer en Bart Brandenburg ( ate nr.10 ) te Workum (fr) , 18 jaar oud en geboren te Avereest ( ov ). Zij is een dochter van Wiebe Jans Brouwer en Jantje Femmis ( Temmis ) van der Wal. Kan iemand mij haar geboortedatum vertellen en de datum en plaats van haar overlijden. Het gaat mij dus alleen maar om Harmina (Hermina), de overige gegevens van dit gezin heb ik al in mijn bestand. Met vr.gr.; Harm
Dit bericht is gewijzigd op 12-09 10:17.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
marmara
|
Geplaatst op 12-09-2010, 12:05 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo Harm,
Gevonden op http://www.hidaba.nl/
geboorteregister der gemeente Avereest 18 juli 1865 actenummer: 142 Aangever Brouwer, Wiebe Jans oud 29 jaar van beroep: slager wonende te Avereest - 1e getuige Harloff, Frederik Willem oud 65 jaar van beroep: kleermaker wonende te Avereest - 2e getuige Nicolai, Douwe Wijtema oud 63 jaar van beroep: huisschilder wonende te Avereest - aangever heeft verklaard dat Temmis, Jantje - zijn echtgenote - is bevallen van een kind van het vrouwelijk geslacht met de naam Brouwer, Harmina - geboren op 16 juli 1865 om 05:00 uur, binnen deze gemeente Avereest -
Groetjes, Marianne
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|