reus000 Geplaatst op 16-05-2010, 19:45 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Johannes Marinus WEVER is geboren omstreeks 1882 in Zwolle, Overijssel, zoon van Johannes Coenraad WEVER en Jantina Margaretha Frederika SMITS.
Beroep:  behanger  

Johannes trouwde, ongeveer 21 jaar oud, op 03-09-1903 in Zwolle, Overijssel met Alberta ELSINK, ongeveer 23 jaar oud. Alberta is geboren omstreeks 1880 in Zwolle, Overijssel, dochter van Albertus Elsink en Hendrika Ooosterbroek.

ben op zoek naar de volgende gegevens;

geboortedetum van beide
overlijdensdatum en plaats van beide

meld dit bericht aan een moderator

Saskia37 Geplaatst op 10-09-2011, 00:54 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 16-05-2010, 19:45 reus000 schreef:
Johannes Marinus WEVER is geboren omstreeks 1882 in Zwolle, Overijssel, zoon van Johannes Coenraad WEVER en Jantina Margaretha Frederika SMITS.
Beroep:  behanger  

Johannes trouwde, ongeveer 21 jaar oud, op 03-09-1903 in Zwolle, Overijssel met Alberta ELSINK, ongeveer 23 jaar oud. Alberta is geboren omstreeks 1880 in Zwolle, Overijssel, dochter van Albertus Elsink en Hendrika Ooosterbroek.

ben op zoek naar de volgende gegevens;

geboortedetum van beide
overlijdensdatum en plaats van beide

Had ik beide geboorte aktes en hun huwelijksakte (betreft aktes inzien), druk ik met mn stomme kop op een verkeerde knop, alles kwijt.
Nu heb ik nog wel de akte van de geboorte van Johannes Marinus Wever voor u. Ik geef u mn email, dan kan ik mn bevinden gewoon opslaan, dan raak ik ze niet kwijt.
Mijn email sjhendriksd74@gmail.com

Gr
Sas

meld dit bericht aan een moderator