|
royviss
|
Geplaatst op 16-05-2009, 16:44 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo mijn naam is Roy Visser, 47 jaar oud, woonachtig te Nieuw-Vennep.
Ik doe stamboomonderzoek naar (o.a.) de familie PRENGER. Oorspronkelijk komt de familie Prenger uit Duitsland, maar heb veel familieleden gevonden door heel Nederland en de Verenigde Staten, maar ook op andere continenten. Ik heb al veel namen en informatie verkregen uit research en van andere familieleden, maar ben nog steeds op zoek naar de “missing links”.
Bent u familie? Heeft u informatie over familieleden, heeft u foto’s van hen, of bent u wellicht een nazaat van onderstaande familieleden, dan verzoek ik U contact met mij op te nemen, en kunnen we misschien e.e.a. aan informatie uitwisselen.
Hierbij de namen van mijn voorouders: --------------------------------------------------------------------------------------------------- Mijn grootmoeder : Armanda Louise PRENGER “ Manda”, geboren:25-01-1899 te Rotterdam, overleden: 28-04-1972 . Getrouwd met : Joseph Visser, geboren: 08-06-1906 te Amsterdam, overleden: 15-04-1941
Mijn overgrootvader : Herman PRENGER, geboren:30-08-1873 te Alkmaar, overleden: 11-05-1947. Getrouwd met : Johanna Antonia (Anna) Hart, geboren: 12-05-1878.
Mijn betovergrootvader: (Maria) Helena Prenger, geboren: 12-03-1841 te Hardenberg Getrouwd met : Henricus Meijer: geboren: 24-08-1838 te Dedemsvaart
Ik doe tevens onderzoek naar de familie Visser en Hart. (zie oproepen/berichten met de naam: Visser en Hart)
Wellicht tot ziens !!
Met vriendelijke groet,
Roy Visser Nieuw-Vennep
Dit bericht is gewijzigd op 16-05 17:43.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingelien
|
Geplaatst op 27-05-2011, 19:31 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo Roy,
Johanna Antonia Hart, ook wel Jeanne Antoinette Hart (Anna) is een dochter van Johannes Francois Hart en Josephine Hart. Ik heb sinds kort contact met Josephine Pirotte-Hart, haar oma Stefanie Florence is een zusje van Johanna Antonia en Pierre Hart, neef van Josephine (dus dezelfde oma). Zij hebben nog schitterende oude foto's van deze reizende kermisklanten.
vr.gr. inge (ook een Hartnazaat)
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|