|
tsli
|
Geplaatst op 27-08-2008, 17:15 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik loop vast in mijn stamboom .
Het gaat om Neeltje Breijer of Bruijer. Ze was getrouwd met Gerrit Slingerland (ovl. 11-9-1844, Nieuwerkerk a/d IJssel). Die informatie heb ik in Genlias gevonden. Ze hadden samen drie kinderen: Elbert, Arie en Johannis Slingerland, geboren in Papendrecht en Haastrecht, eind 18e eeuw.
Maar ik kan verder helemaal niets over haar te weten komen, en ik weet ook niet zo goed waar ik het zou moeten zoeken. Kan iemand mij verder helpen?
groetjes,
Tessa Slingerland
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
marmara
|
Geplaatst op 30-08-2008, 13:21 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo Tessa,
Ik heb niets kunnen vinden over Neeltje, maar heb wel een vierde kind gevonden, Niesje/Wiesje :
Haar eerste huwelijk:
Bron Burgerlijke stand - Huwelijk Archieflocatie Streekarchief Midden-Holland Algemeen Gemeente: Gouderak Soort akte: Huwelijksakte Aktenummer: 6 Datum: 22-10-1819 Bruidegom Jacobus van Tigchelen Geboortedatum: 13-10-1793 Leeftijd: 26 Geboorteplaats: Moordrecht Bruid Wiesje Slingeland Geboortedatum: 17-04-1796 Leeftijd: 23 Geboorteplaats: Alblasserdam Vader bruidegom Meijndert van Tigchelen Moeder bruidegom Grietje de Jong Vader bruid Gerrit Slingeland Moeder bruid Neeltje Breijen
Haar tweede huwelijk:
Bron Burgerlijke stand - Huwelijk Archieflocatie Streekarchief Midden-Holland Algemeen Gemeente: Gouderak Soort akte: Huwelijksakte Aktenummer: 10 Datum: 10-08-1823 Bruidegom Klaas Stouthart Geboortedatum: 11-01-1800 Leeftijd: 23 Geboorteplaats: Gouderak Bruid Niesje Slingeland Geboortedatum: 17-04-1796 Leeftijd: 27 Geboorteplaats: Alblasserdam Vader bruidegom Jan Stouthart Moeder bruidegom Grietje de Jong Vader bruid Gerrit Slingeland Moeder bruid Heiltje Breijen Nadere informatie Weduwe van Jacobus van Tiggellen
Vr. gr. Marianne
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|