|
esmiralda
|
Geplaatst op 18-07-2008, 22:45 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Graag wil ik meer informatie over de Familie van Hemmen uit Beuningen (gld). Het enige dat ik momenteel weet is de naam van de vader ( Johannes theodorus hendrikus Jodokus(?) van hemmen) van mijn vriend ( Aloisius johannes van Hemmen) en voornaam van zijn opa ( wim van hemmen). Zijn opa is overleden in begin de jaren 80 of zelfs 1980. Zijn opa en vader hebben altijd in beuningen gewoond en komen daar vandaan.
wie heeft er toevallig meer informatie over deze familie ?
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
awolters
|
Geplaatst op 10-08-2008, 13:26 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Esmiralda, de stamboom van van Hemmen heb ik uitgezocht, deze staat op http://www.awolters.nl Bij 'genealogie van Hemmen' staan bij 6.15 en 6.17 twee van Hemmens die de overgrootvader zouden kunnen zijn. Deze gegevens heb ik van internet en daar staan geen gegevens op van personen zoals grootvader die in 1980 is overleden ivm de privacy, maar hij zou de zoon van een van deze twee kunnen zijn. Daarvoor zou je moeten navragen bij de familie. Of je kunt bij http://www.cbg.nl een persoonskaart opvragen. Kijk dan bij 'diensten' bij 'uittreksels persoonskaarten'. Ook dan zou de je geboortedatum en plaats moeten opgeven van opa. Op een persoonskaart staat met wie hij getrouwd was, de namen van zijn kinderen en ook van zijn ouders, dan weet je waar je hem kunt plaatsen in de stamboom. Mijn moeder heete van Hemmen en ik ben 9.2 in de stamboom. Zo zijn we familie als je 7 generaties terug gaat......
Meer info over de molenaarsfamilie van Hemmen staat op de site Ik zou het leuk inden als je me op de hoogte houdt als je verder gaat zoeken. Succes, Arjan Wolters
|
|
|
|
|
|
|
xxlowiesjuhxx
|
Geplaatst op 26-01-2009, 12:56 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi Esmiralda,
Met verbazing hebben wij je bericht gelezen op deze site, omdat wij Louis, zijn broer Wim en zijn ouders kennen!! Wij kunnen je vertellen dat wij 2 nichten zijn van Louis en hij nog 3 nichten heeft. Waarvan er 4 in Beuningen wonen. Mijn vader ( Pim van Hemmen) is zijn oom ( de broer van Jan) en woont ook in Beuningen. Ook heeft hij nog een oma ( ook onze oma) die momenteel in het verpleeghuis in Ewijk woont. ( De andere oma van Louis, oma Loermans woont ook in het verpleeghuis in Ewijk Wij hopen snel van je te horen.
Groetjes, Louise en Ingrid van Hemmen
Je kunt beter emailen, dat is net zo handig. xxlowiesjuhxx@hotmail.com
|
|
|
|
|
|
|
|
|