|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simpie1234
|
Geplaatst op 24-08-2008, 20:11 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo Gijs Ik wilde een mailtje sturen maar ik heb niet het juiste programma om je een mailtje te kunnen sturen helaas.Ik kan alleen mailen via hotmail en daarvan is mij adres simone_rocks@hotmail.com ik weet niet of jij daar iets aan hebt maar ik kan er veder ook niks meer van maken en anders moeten we maar via deze site communiceren .Ik weet in ieder geval zeker dat ik familie ben want in die stamboom waar ik het al eerder over had stonden mijn opa en oma de ouders van mijn vader .Mijn vader is niet Jos van Leur maar Bertus van Leur die staat nog niet in de stamboom had ik gezien .
Groetjes Simone
Dit bericht is gewijzigd op 24-08 20:12.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
simpie1234
|
Geplaatst op 28-08-2008, 16:41 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo Ow wat jammer nu waarom doet hij het niet ? Ik weet niet of ik zomaar kan bellen . Kunnen we niet gewoon over deze site praten dan zal ik later wel bellen als we elkaar beter kennen enzo dan kan ik mijn ouders het ook wel vertellen.Ik hoop dat U daar begrip voor heeft of misschien kunnen wij de problemen via de mail oplossen en anders gewoon via deze site praten ik weet niet of U daar problemen mee heeft.
Groetjes Simone
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|