|
eric_mulderij
|
Geplaatst op 24-11-2007, 05:44 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik ben eric mulderij uit limburg en woon samen met ingrid nafzger en ik ben op zoek naar mijn famiely ik heb een broertje andy mulderij en een zusje sylvia mulderij en een half broer baudewijn mulderij mijn vader heet fredy mulderij en mijn moeder heet maria schoonhoven ik woon nu zelf in brunssum maar ik will graag weeten of er meer is en waar wij vandaan kommen en wie de eerste mulderij was ik heb zo veel vraagen maar ik kom niet verder groetjes eric en ingrid mulderij-nafzger
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
kumarie
|
Geplaatst op 11-05-2010, 11:35 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo Eric,
Om je stamboom te onderzoeken heb je meer gegevens nodig dan die je nu hebt. De meest rectente gegevens zijn namelijk niet openbaar (geboorte na 100 jaar, huwelijk na 75 en overlijden na 50 jaar)
Je zult dus bij je ouders moeten vragen hou hun ouders heten en eventueel als ze dit weten hun opa's en oma's Van mensen die langer dan twee jaar geleden zijn overleden kun je een persoonskaart aanvragen bij http://www.cbg.nl hierop staan alle gegevens die je nodig hebt. Als je gegevens hebt van de ouders van je grootouders dan kun je waarschijnlijk beginnen met zoeken op internet.
Groet Kumarie
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|